Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8728

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 22. 1. 2018

Výrobní číslo: 180130

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 082 019 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
 9  813 po 22.1. 6:4922.1. 9:19 8719+8728
15 801 pá 19.1. 14:3819.1. 18:31 8719+8728
15 805 pá 19.1. 5:5119.1. 9:42 8719+8728
15 801 čt 18.1. 14:3818.1. 18:31 8719+8728
 6  803 čt 18.1. 7:0518.1. 9:49 8719+8728
15 801 st 17.1. 14:3817.1. 18:31 8719+8728
14 802 st 17.1. 5:5317.1. 10:47 8719+8728
15 801 út 16.1. 14:3816.1. 18:31 8719+8728
 6  803 út 16.1. 7:0516.1. 9:49 8719+8728
15 801 po 15.1. 14:3815.1. 18:31 8719+8728
 6  803 po 15.1. 7:0515.1. 9:49 8719+8728
Rok 2017
 6  808 pá 22.12. 15:2922.12. 20:00 8719+8728
15 810 pá 22.12. 6:3022.12. 10:23 8657+8728
15 801 čt 21.12. 14:3821.12. 18:31 8657+8728
24 801 čt 21.12. 5:4721.12. 10:36 8657+8728
 1  810 st 20.12. 5:3120.12. 18:28 8657+8728
 1  814 út 19.12. 14:4920.12. 1:12 8657+8728
 1  814 út 19.12. 7:3019.12. 9:48 8657+8728*Z1
24 808 po 18.12. 6:3818.12. 20:05 8657+8728
24 806 pá 15.12. 6:2315.12. 17:30 8657+8728*MU
15 801 čt 14.12. 14:3814.12. 18:31 8657+8728
 1  814 čt 14.12. 5:4114.12. 9:48 8657+8728
 1  809 st 13.12. 6:3913.12. 20:11 8657+8728
26+97 866 út 12.12. 21:0613.12. 4:25 8728
 9  827 út 12.12. 4:5312.12. 18:52 8657+8728
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8686+8706
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.