Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8727

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180129

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 139 038 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+31 811 út 23.1. 4:5423.1. 10:17 8695+8727
26 809 po 22.1. 5:3422.1. 22:03 8695+8727
11 809 pá 19.1. 4:1619.1. 21:51 8695+8727
6 803 čt 18.1. 14:0819.1. 0:18 8695+8727
15 810 čt 18.1. 4:1918.1. 10:23 8695+8727
9 805 st 17.1. 5:2917.1. 22:09 8695+8727
6 803 út 16.1. 14:0817.1. 0:18 8695+8727
6 818 út 16.1. 5:2416.1. 10:30 8695+8727
5 806 po 15.1. 5:1016.1. 0:47 8695+8727
6 809 so 13.1. 4:4014.1. 0:00 8695+8727
11 809 pá 12.1. 4:3612.1. 21:06 8695+8727
15 809 čt 11.1. 4:3911.1. 19:58 8695+8727
15 808 st 10.1. 4:1910.1. 23:51 8695+8727
6 814 út 9.1. 5:0010.1. 0:38 8695+8727
1+10 814 po 8.1. 5:028.1. 19:57 8695+8727
6 806 ne 7.1. 4:207.1. 20:26 8695+8727
9 811 so 6.1. 5:486.1. 22:59 8695+8727
11 809 pá 5.1. 4:365.1. 21:06 8695+8727
15 808 čt 4.1. 4:194.1. 23:51 8695+8727
9 827 st 3.1. 5:234.1. 0:16 8695+8727
9 801 út 2.1. 5:492.1. 12:15 8695+8727*MU
9 802 po 1.1. 7:282.1. 0:36 8695+8727
Rok 2017
9 816 pá 29.12. 4:3329.12. 20:27 8695+8727
1 808 čt 28.12. 6:0228.12. 22:36 8695+8727
9 801 st 27.12. 5:4928.12. 0:26 8695+8727
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.