Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8727

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180129

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 155 265 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 st 25.4. 5:4925.4. 20:11 8716+8727
11 807 út 24.4. 5:4524.4. 22:43 8716+8727
 1  814 po 23.4. 5:4123.4. 9:48 8716+8727
 9  814 ne 22.4. 4:3322.4. 23:49 8716+8727
 9  804 pá 20.4. 5:2320.4. 19:32 8716+8727
 5  817 čt 19.4. 6:4519.4. 21:21 8716+8727
11 809 st 18.4. 4:1018.4. 19:44 8716+8727
11 802 út 17.4. 6:4117.4. 20:41 8716+8727
26 814 po 16.4. 6:0716.4. 19:57 8716+8727
6+9 838 ne 15.4. 12:5015.4. 18:09 8731+8727
 1  806 so 14.4. 7:4114.4. 22:07 8731+8727
3+6 801 pá 13.4. 5:1613.4. 23:09 8731+8727
3+6 803 čt 12.4. 5:3213.4. 0:35 8731+8727
 1  812 st 11.4. 5:4911.4. 20:11 8731+8727
15 811 út 10.4. 15:2310.4. 19:34 8731+8727
3+6 822 út 10.4. 6:0610.4. 10:55 8731+8727
 1  810 po 9.4. 5:319.4. 18:28 8731+8727
2+92 852 pá 6.4. 19:156.4. 23:20 8727*MU
15+98 856 čt 5.4. 21:436.4. 5:31 8727
26+97 867 st 4.4. 19:265.4. 4:25 8727
7+99 867 út 3.4. 21:454.4. 4:42 8727
 9  822 út 3.4. 4:333.4. 18:34 8700+8727
 9  814 po 2.4. 4:332.4. 23:49 8700+8727
 9  814 ne 1.4. 4:331.4. 23:49 8700+8727
 1  812 čt 29.3. 5:4929.3. 20:11 8700+8727
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.