Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8726

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 30. 11. 2017

Výrobní číslo: 180128

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 122 430 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
 9  813 čt 30.11. 6:4930.11. 9:19 8686+8726
15 801 st 29.11. 14:3829.11. 18:31 8686+8726
15 805 st 29.11. 5:5129.11. 9:42 8686+8726
15 810 út 28.11. 13:5828.11. 19:48 8686+8726
15 810 út 28.11. 6:3028.11. 10:23 8686+8726
 9  813 po 27.11. 15:3327.11. 19:54 8686+8726
15 801 po 27.11. 4:5927.11. 9:02 8686+8726
15 811 pá 24.11. 4:3924.11. 19:58 8686+8726
15 813 čt 23.11. 6:5423.11. 20:13 8686+8726
15 801 st 22.11. 14:3822.11. 18:31 8686+8726
 6  808 st 22.11. 6:4022.11. 9:17 8686+8726
 9  813 út 21.11. 15:3321.11. 19:54 8686+8726
 9  813 út 21.11. 6:4921.11. 9:19 8686+8726
 1  806 po 20.11. 10:0520.11. 21:22 8686+8726*Z1
 9  822 čt 16.11. 4:3316.11. 18:34 8686+8726
11 802 st 15.11. 6:4115.11. 22:06 8686+8726
15 801 út 14.11. 14:3814.11. 18:31 8686+8726
15 805 út 14.11. 7:5514.11. 9:42 8686+8726*Z2
15 801 po 13.11. 14:3813.11. 18:31 8686+8726
15 810 po 13.11. 6:3013.11. 10:23 8686+8726
15 811 st 8.11. 4:398.11. 19:58 8686+8726
 5  811 út 7.11. 5:597.11. 23:08 8686+8726
11 812 po 6.11. 6:166.11. 20:02 8686+8726
 1  814 pá 3.11. 14:493.11. 20:52 8686+8726
15 801 pá 3.11. 4:593.11. 9:02 8686+8726
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8700+8699
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8683+8748

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.