Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8724

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180126

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 230 731 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 855 út 18.12. 4:3618.12. 20:50 8724*MU
 1  806 po 17.12. 6:2817.12. 15:30 8708+8724*MU
13+97 867 ne 16.12. 21:3417.12. 4:54 8724
 9  811 so 15.12. 5:5215.12. 22:58 8747+8724
11 806 pá 14.12. 4:0914.12. 19:05 8747+8724*MU
 6  803 čt 13.12. 15:2914.12. 0:25 8747+8724
 6  803 čt 13.12. 5:2413.12. 9:50 8747+8724
 1  805 st 12.12. 4:2812.12. 21:26 8747+8724
 9  833 út 11.12. 7:1712.12. 0:12 8747+8724
15+98 852 po 10.12. 21:1811.12. 5:00 8724
 1  806 po 10.12. 6:2810.12. 19:41 8725+8724
2+92 856 ne 9.12. 21:2210.12. 5:18 8724
5+94 866 so 8.12. 22:499.12. 6:02 8724
15+98 853 pá 7.12. 23:388.12. 5:29 8724
 9  817 pá 7.12. 6:127.12. 20:12 8716+8724
15+98 853 čt 6.12. 21:387.12. 5:29 8724
11 804 čt 6.12. 14:546.12. 19:08 8739+8724
11 804 čt 6.12. 5:586.12. 10:08 8739+8724
13+97 867 st 5.12. 21:346.12. 4:54 8724
 9  817 st 5.12. 6:125.12. 20:12 8739+8724
15+99 865 út 4.12. 20:585.12. 5:40 8724
 1  806 út 4.12. 6:284.12. 19:41 8739+8724
2+92 856 po 3.12. 20:314.12. 5:18 8724
Cvič 833 po 3.12. 6:003.12. 14:00 8736+8724
7+99 864 ne 2.12. 20:173.12. 5:08 8724
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.