Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8724

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180126

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 270 952 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  329 po 11.11. 15:3711.11. 20:08 8725+8724
7+99 364 so 9.11. 20:3410.11. 5:36 8724
15+98 356 pá 8.11. 23:369.11. 5:23 8724
16 320 pá 8.11. 16:038.11. 18:37 8725+8724
 5  304 pá 8.11. 4:078.11. 10:13 8725+8724
 5  304 čt 7.11. 14:507.11. 20:54 8725+8724
 5  304 čt 7.11. 4:077.11. 10:13 8725+8724
 9  326 st 6.11. 5:407.11. 0:49 8725+8724
 9  326 út 5.11. 5:406.11. 0:49 8725+8724
16 307 po 4.11. 14:184.11. 22:23 8725+8724
21 308 po 4.11. 6:234.11. 9:40 8725+8724
15 305 pá 1.11. 14:581.11. 18:51 8725+8724
20 307 pá 1.11. 4:511.11. 10:22 8725+8724
 9  326 čt 31.10. 5:401.11. 0:49 8725+8724
 9  326 st 30.10. 5:4031.10. 0:49 8725+8724
 7  302 út 29.10. 4:4129.10. 19:04 8725+8724
 5  308 pá 25.10. 4:2325.10. 22:30 8725+8724
 5  308 čt 24.10. 4:2325.10. 1:23 8725+8724
 9  326 st 23.10. 5:4024.10. 0:49 8725+8724
 5  302 út 22.10. 5:5822.10. 21:39 8725+8724
 7  302 po 21.10. 4:4121.10. 19:04 8725+8724
 7  307 pá 18.10. 15:1218.10. 21:56 8725+8724
 9  329 pá 18.10. 4:4318.10. 9:19 8725+8724
 9  307 čt 17.10. 4:3317.10. 13:40 8725+8724*MU
 5  318 st 16.10. 15:0916.10. 19:03 8725+8724
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.