Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8724

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180126

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 198 121 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 863 čt 19.7. 6:0019.7. 14:00 8736+8724
24 804 st 18.7. 6:1418.7. 19:26 8736+8724
 1  803 po 16.7. 14:0816.7. 19:59 8736+8724
 1  803 po 16.7. 5:4116.7. 9:25 8736+8724
 9  807 ne 15.7. 12:5016.7. 0:56 8736+8724
26 114 pá 13.7. 18:2013.7. 21:01 8736+8724*Z
3+6 812 čt 12.7. 5:5012.7. 19:41 8736+8724
 1  811 st 11.7. 6:1911.7. 21:41 8736+8724
12+94 857 po 9.7. 20:439.7. 23:20 8724*MU
11+91 860 ne 8.7. 4:299.7. 5:00 8724
25+92 867 pá 6.7. 21:577.7. 4:23 8724
36+97 860 čt 5.7. 22:166.7. 3:10 8724*MU
11+91 860 st 4.7. 20:065.7. 5:00 8745+8724
sjHL 801 st 4.7. 2:584.7. 4:59 8724
sjHL 801 út 3.7. 2:583.7. 4:59 8724
sjHL 801 po 2.7. 2:582.7. 4:59 8724
36 808 ne 1.7. 5:351.7. 21:25 8724
36 802 so 30.6. 4:3130.6. 20:06 8724
26+97 867 pá 29.6. 19:2629.6. 22:00 8724*MU
26+97 867 čt 28.6. 19:2629.6. 4:25 8724
13+97 866 st 27.6. 19:0328.6. 4:54 8724
 9  820 út 26.6. 6:2126.6. 20:20 8725+8724
7+99 867 po 25.6. 21:4526.6. 4:42 8724
3+6 814 po 25.6. 6:3825.6. 17:52 8725+8724
15+98 856 ne 24.6. 21:4325.6. 5:31 8724
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.