Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8724

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 26. 3. 2020

Výrobní číslo: 180126

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 276 035 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
10+98 351 čt 26.3. 20:2726.3. 21:00 8724*MU
7+99 367 út 24.3. 22:3325.3. 4:37 8724
21 301 út 24.3. 15:0024.3. 18:06 8724
21 305 út 24.3. 6:5024.3. 9:00 8724*MU
17 306 pá 20.3. 5:1121.3. 1:05 8725+8724
10 324 čt 19.3. 15:2620.3. 1:24 8725+8724
 7  307 čt 19.3. 5:1619.3. 9:58 8725+8724
17 318 st 18.3. 4:3218.3. 20:03 8725+8724
25 305 út 17.3. 5:0817.3. 19:32 8725+8724
 9  329 po 16.3. 15:3716.3. 20:08 8725+8724
10 318 po 16.3. 5:4616.3. 9:26 8725+8724
 9  329 pá 13.3. 15:3713.3. 20:08 8725+8724
 7  307 pá 13.3. 5:1913.3. 10:10 8725+8724
 9  326 čt 12.3. 5:4013.3. 0:49 8725+8724
 4  308 st 11.3. 14:0911.3. 19:39 8725+8724
 7  307 st 11.3. 5:1611.3. 9:59 8725+8724
 5  315 út 10.3. 4:5610.3. 22:28 8725+8724
 9  307 po 9.3. 4:339.3. 21:00 8725+8724
1+98 354 so 7.3. 20:328.3. 4:12 8724
15+98 356 pá 6.3. 23:367.3. 5:23 8724
 4  308 pá 6.3. 14:096.3. 19:39 8725+8724
 9  318 pá 6.3. 6:106.3. 8:43 8725+8724
 7  302 čt 5.3. 4:445.3. 19:01 8725+8724
sjMO 301 čt 5.3. 3:275.3. 4:11 8725+8724
20 308 st 4.3. 6:005.3. 0:30 8725+8724
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.