Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8723

Evidované reklamní polepy:
Musée Grévin Praha (od 21. 6. 2015 do 19. 3. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180125

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 142 212 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 804 út 23.1. 4:5623.1. 21:28 8722+8723
9 831 po 22.1. 5:0123.1. 0:09 8722+8723
3+31 806 ne 21.1. 13:1521.1. 22:40 8722+8723
5 808 so 20.1. 6:3020.1. 22:09 8723
6 818 pá 19.1. 16:0720.1. 0:00 8741+8723
15 801 pá 19.1. 4:5919.1. 9:02 8741+8723
11 804 čt 18.1. 5:0918.1. 21:06 8741+8723
5 806 st 17.1. 5:1018.1. 0:47 8741+8723
26 813 út 16.1. 5:4916.1. 20:12 8741+8723
5 817 po 15.1. 6:4515.1. 21:06 8741+8723
1+10 804 ne 14.1. 5:0215.1. 0:54 8741+8723
15 806 so 13.1. 4:3914.1. 0:31 8741+8723
15 802 pá 12.1. 7:2513.1. 0:51 8741+8723*Z
11 809 st 10.1. 4:3610.1. 21:06 8741+8723
15 808 út 9.1. 4:199.1. 23:51 8741+8723
7+16 831 po 8.1. 5:049.1. 1:15 8741+8723
6 811 ne 7.1. 5:208.1. 0:38 8741+8723
15 804 so 6.1. 4:196.1. 20:11 8741+8723
1+10 818 pá 5.1. 5:506.1. 0:34 8741+8723
1+10 812 čt 4.1. 4:424.1. 21:33 8741+8723
6 801 st 3.1. 5:124.1. 0:58 8741+8723
15 808 út 2.1. 10:202.1. 23:51 8741+8723*Z1
Rok 2017
91 802 ne 31.12. 21:281.1. 4:11 8741+8723
1 809 pá 29.12. 4:2829.12. 21:07 8741+8723
15 811 čt 28.12. 4:5929.12. 0:31 8741+8723
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8690+8722
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8694+8672

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.