Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8723

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Musée Grévin Praha (od 21. 6. 2015 do 19. 3. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180125

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 196 013 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 825 út 19.11. 6:0019.11. 14:00 8750+8723
Cvič 815 pá 15.11. 12:0015.11. 20:00 8750+8723
24 801 pá 15.11. 5:4415.11. 10:36 8750+8723
11 803 čt 14.11. 5:0815.11. 0:51 8750+8723
 9  809 st 13.11. 5:3714.11. 0:36 8750+8723
15 812 út 12.11. 15:1112.11. 21:11 8750+8723
 1  814 út 12.11. 5:4112.11. 9:48 8750+8723
 9  809 po 11.11. 5:3712.11. 0:36 8750+8723
 9  820 pá 8.11. 6:218.11. 20:21 8750+8723
15 812 čt 7.11. 15:117.11. 21:11 8750+8723
 9  822 čt 7.11. 4:317.11. 6:40 8750+8723*MU
 9  806 st 6.11. 15:067.11. 0:26 8750+8723
16 803 út 5.11. 14:295.11. 23:56 8750+8723
 9  802 út 5.11. 5:235.11. 10:15 8750+8723*MU
 5  813 po 4.11. 5:594.11. 17:00 8750+8723*MU
 9  813 pá 1.11. 17:501.11. 20:14 8750+8723*Z
24 809 pá 1.11. 5:301.11. 10:35 8750+8723*MU
24 810 čt 31.10. 5:4031.10. 20:25 8750+8723
11 812 st 30.10. 6:1830.10. 20:02 8750+8723
11 801 út 29.10. 4:2929.10. 20:30 8750+8723
 1  807 so 26.10. 4:4626.10. 21:41 8750+8723
 9  806 pá 25.10. 15:0626.10. 0:26 8750+8723
Cvič 873 pá 25.10. 6:0025.10. 14:00 8750+8723
11 809 čt 24.10. 4:0924.10. 19:44 8750+8723
12 818 st 23.10. 7:0124.10. 1:16 8750+8723
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8315+8312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.