Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8723

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Musée Grévin Praha (od 21. 6. 2015 do 19. 3. 2017)

Musée Grévin Praha

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 10. 3. 2020

Výrobní číslo: 180125

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 202 256 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
24 801 út 10.3. 5:4410.3. 10:36 8750+8723
24 804 po 9.3. 6:049.3. 19:36 8750+8723
 9  806 pá 6.3. 15:067.3. 0:26 8750+8723
 1  814 pá 6.3. 5:416.3. 9:48 8750+8723
15 812 čt 5.3. 15:115.3. 21:11 8750+8723
 6  803 čt 5.3. 6:165.3. 9:50 8750+8723
 5  813 st 4.3. 5:594.3. 20:36 8750+8723
24 810 út 3.3. 5:403.3. 20:25 8750+8723
24 810 po 2.3. 5:402.3. 20:25 8750+8723
15 812 pá 28.2. 15:1128.2. 21:11 8750+8723
 6  803 pá 28.2. 6:1628.2. 9:50 8750+8723
 1  814 čt 27.2. 14:4927.2. 22:38 8750+8723
 9  804 čt 27.2. 5:2627.2. 7:00 8750+8723*MU
24 809 st 26.2. 5:3026.2. 20:14 8750+8723
 6  803 út 25.2. 15:2926.2. 0:25 8750+8723
Cvič 814 út 25.2. 6:0025.2. 14:00 8750+8723
Cvič 852 po 24.2. 6:0024.2. 14:00 8750+8723
Cvič 809 pá 21.2. 6:0021.2. 14:00 8750+8723
15 809 čt 20.2. 14:3920.2. 18:31 8750+8723
24 801 čt 20.2. 5:4420.2. 10:36 8750+8723
 9  813 st 19.2. 15:3419.2. 19:54 8750+8723
 1  814 st 19.2. 5:4119.2. 9:48 8750+8723
 6  803 út 18.2. 15:2919.2. 0:25 8750+8723
Cvič 811 út 18.2. 9:3018.2. 14:00 8750+8723
 9  813 út 18.2. 6:4918.2. 9:19 8750+8723
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.