Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8723

Evidované reklamní polepy:
Musée Grévin Praha (od 21. 6. 2015 do 19. 3. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180125

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 155 805 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 st 25.4. 4:5325.4. 18:52 8722+8723
 1  814 út 24.4. 14:4925.4. 1:12 8722+8723
 9  802 po 23.4. 5:1824.4. 0:16 8722+8723
26 814 pá 20.4. 6:0720.4. 19:57 8722+8723
26 809 čt 19.4. 5:3419.4. 22:03 8722+8723
24 804 st 18.4. 6:0018.4. 20:25 8722+8723
 9  822 út 17.4. 4:3317.4. 18:34 8722+8723
 9  802 po 16.4. 5:1817.4. 0:16 8722+8723
 5  811 pá 13.4. 11:0013.4. 20:44 8722+8723*Z
 9  802 st 11.4. 5:1811.4. 14:50 8722+8723*MU
11 809 út 10.4. 4:1010.4. 19:44 8722+8723
 1  814 po 9.4. 14:4910.4. 1:12 8722+8723
 9  806 po 9.4. 6:279.4. 8:59 8722+8723
15 814 čt 5.4. 5:565.4. 9:37 8722+8723
3+6 821 st 4.4. 4:234.4. 22:11 8722+8723
3+6 803 út 3.4. 17:054.4. 0:35 8722+8723*Z1
3+6 803 út 3.4. 5:323.4. 6:37 8722+8723*MU
15 806 pá 30.3. 6:0430.3. 21:22 8722+8723
11 803 čt 29.3. 5:0330.3. 0:51 8722+8723
 9  814 st 28.3. 10:3529.3. 0:56 8722+8723*Z2
11 807 út 27.3. 19:3027.3. 22:43 8722+8723*Z3
 9  822 út 27.3. 4:3327.3. 18:34 8722+8723
15 814 po 26.3. 15:1526.3. 21:07 8722+8723
 9  806 po 26.3. 6:2726.3. 8:59 8722+8723
15 804 ne 25.3. 11:4326.3. 0:26 8722+8723
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8739+8696
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215+8310
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8711+8710

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.