Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8723

Evidované reklamní polepy:
Musée Grévin Praha (od 21. 6. 2015 do 19. 3. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 12. 12. 2018

Výrobní číslo: 180125

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 196 095 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 st 12.12. 6:2712.12. 8:59 8745+8723
11 804 út 11.12. 14:5411.12. 17:00 8745+8723*MU
 9  813 út 11.12. 6:4911.12. 9:19 8745+8723
 9  813 po 10.12. 6:4910.12. 9:19 8745+8723
11 804 pá 7.12. 14:547.12. 19:08 8747+8723
 1  814 pá 7.12. 5:417.12. 9:48 8747+8723
 9  831 čt 6.12. 5:017.12. 0:08 8747+8723
24 810 st 5.12. 5:405.12. 20:25 8747+8723
 9  802 út 4.12. 5:235.12. 0:16 8747+8723
14 812 po 3.12. 4:373.12. 20:36 8747+8723
9+10 805 ne 2.12. 4:433.12. 0:56 8747+8723
 1  807 so 1.12. 7:211.12. 21:41 8747+8723
 1  812 pá 30.11. 5:4930.11. 22:43 8747+8723
 9  804 čt 29.11. 5:2629.11. 19:32 8747+8723
11 803 st 28.11. 6:0128.11. 21:21 8747+8723
11 813 út 27.11. 5:4327.11. 20:30 8747+8723
24 803 po 26.11. 5:5426.11. 19:26 8747+8723
15+16 836 ne 25.11. 3:4925.11. 21:11 8747+8723
39 808 so 24.11. 7:1625.11. 0:34 8747+8723
11 813 pá 23.11. 5:4323.11. 20:30 8747+8723
 6  810 čt 22.11. 5:0123.11. 0:43 8747+8723
 1  814 st 21.11. 14:4921.11. 22:38 8747+8723
24 801 st 21.11. 5:4421.11. 10:36 8747+8723
11 805 út 20.11. 15:3020.11. 19:35 8747+8723*Z
 1  805 po 19.11. 4:2819.11. 21:26 8747+8723
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8739+8699

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.