Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8723

Evidované reklamní polepy:
Musée Grévin Praha (od 21. 6. 2015 do 19. 3. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180125

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 172 125 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  816 pá 20.7. 4:3120.7. 20:27 8714+8723
3+6 822 čt 19.7. 5:0820.7. 0:35 8714+8723
24 803 st 18.7. 6:0418.7. 20:11 8714+8723
3+6 803 út 17.7. 13:1518.7. 0:17 8714+8723*Z
 9  808 út 17.7. 7:1217.7. 9:35 8714+8723
 9  823 po 16.7. 5:0116.7. 19:08 8714+8723
 9  811 pá 13.7. 6:1513.7. 20:04 8714+8723
 9  811 čt 12.7. 6:1512.7. 20:04 8714+8723
 9  808 st 11.7. 7:1211.7. 9:35 8714+8723
 9  827 po 9.7. 5:2310.7. 0:16 8714+8723
 9  818 čt 5.7. 6:385.7. 23:48 8714+8723
 9  818 st 4.7. 6:434.7. 23:28 8714+8723
24 805 po 2.7. 6:242.7. 19:36 8714+8723
 1  812 pá 29.6. 5:4929.6. 20:12 8714+8723
 9  805 čt 28.6. 5:2928.6. 22:08 8714+8723
26 809 st 27.6. 5:3427.6. 22:03 8714+8723
 9  823 út 26.6. 6:3526.6. 20:34 8714+8723
3+6 801 po 25.6. 5:1425.6. 23:10 8714+8723
11 802 pá 22.6. 6:4122.6. 20:41 8714+8723
26 814 čt 21.6. 6:0721.6. 19:57 8714+8723
 9  827 st 20.6. 14:1520.6. 18:52 8714+8723*Z1
 9  806 st 20.6. 6:2720.6. 8:59 8714+8723
 5  811 út 19.6. 5:5919.6. 20:44 8714+8723
3+6 824 po 18.6. 4:5318.6. 13:45 8714+8723*MU*1
 9  814 ne 17.6. 4:3217.6. 23:48 8714+8723
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8725+8740
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 12:45 povalení osoby u zast. U Průhonu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.