Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8722

Evidované reklamní polepy:
Musée Grévin Praha (od 21. 6. 2015 do 19. 3. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180124

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 201 281 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 831 po 22.1. 5:0123.1. 0:09 8722+8723
3+31 806 ne 21.1. 13:1521.1. 22:40 8722+8723
7+99 862 so 20.1. 20:3321.1. 5:08 8722
9 823 pá 19.1. 6:3519.1. 20:34 8690+8722
26 814 čt 18.1. 5:5418.1. 20:14 8690+8722
5 817 st 17.1. 6:4517.1. 21:06 8690+8722
9 804 út 16.1. 5:2316.1. 19:32 8690+8722
11 806 po 15.1. 6:5915.1. 21:21 8690+8722
15 802 pá 12.1. 5:1912.1. 7:25 8690+8722*MU*1
ZkJ 880 čt 11.1. 8:0011.1. 12:00 8690+8722
Zvl 872 st 10.1. 8:0010.1. 9:00 8690+8722
15 806 po 8.1. 6:048.1. 21:26 8690+8722
9 807 pá 5.1. 5:585.1. 8:30 8722+8690*MU
9 803 st 3.1. 5:394.1. 0:36 8722+8690
9 807 út 2.1. 5:582.1. 13:10 8722+8690*MU
Rok 2017
9+98 857 ne 31.12. 17:301.1. 1:40 8722+8690*Z
15 808 so 30.12. 5:1930.12. 23:31 8722+8690
9 811 st 27.12. 6:1427.12. 20:04 8722+8690
15 802 út 26.12. 13:4026.12. 21:41 8722+8690
9 817 po 25.12. 7:0026.12. 0:09 8722+8690
15 806 ne 24.12. 4:3924.12. 18:33 8722+8690
11 804 so 23.12. 4:1023.12. 22:36 8722+8690
6 802 pá 22.12. 5:1022.12. 20:18 8722+8690
9 820 čt 21.12. 6:2121.12. 20:21 8722+8690
6 814 st 20.12. 4:3021.12. 0:24 8722+8690
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9416

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.