Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8721

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 1. 11. 2018

Výrobní číslo: 180123

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 185 504 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+99 863 st 31.10. 22:451.11. 4:40 8721
13 809 st 31.10. 7:4631.10. 19:38 8721
13+97 867 út 30.10. 21:3031.10. 4:27 8721
11 812 út 30.10. 6:1630.10. 20:02 8745+8721
15+98 852 po 29.10. 21:1830.10. 5:02 8721
15+99 865 ne 28.10. 21:1829.10. 5:36 8721
14+92 857 so 27.10. 20:4528.10. 5:55 8721
2+92 855 pá 26.10. 4:3627.10. 5:25 8721
11 809 čt 25.10. 4:0925.10. 19:44 8695+8721
 1  812 st 24.10. 5:4925.10. 0:50 8695+8721
11 812 út 23.10. 6:1623.10. 20:02 8695+8721
39 804 po 22.10. 6:1423.10. 0:26 8747+8721
15 802 ne 21.10. 4:5821.10. 21:11 8747+8721
15+68 843 so 20.10. 5:3821.10. 1:10 8747+8721
11 802 pá 19.10. 6:4119.10. 20:41 8747+8721
2+91 853 čt 18.10. 20:4719.10. 4:59 8721
15 809 čt 18.10. 14:3918.10. 18:31 8747+8721
24 806 čt 18.10. 6:5418.10. 9:19 8747+8721
29 809 st 17.10. 6:4117.10. 18:30 8736+8721*MU
30+99 855 út 16.10. 20:3517.10. 5:40 8721
Cvič 843 út 16.10. 6:0016.10. 14:00 8750+8721
7+99 864 po 15.10. 21:4616.10. 5:08 8721
14 812 po 15.10. 4:3715.10. 20:36 8711+8721
13+97 866 so 13.10. 22:4814.10. 4:19 8721
30+99 855 pá 12.10. 20:3513.10. 5:08 8721
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.