Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8721

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180123

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 166 124 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 809 pá 20.7. 6:0020.7. 20:13 8739+8721
 1  808 čt 19.7. 6:0219.7. 20:56 8739+8721
 9  823 st 18.7. 5:0118.7. 19:08 8739+8721
 1  808 út 17.7. 6:0217.7. 20:56 8739+8721
 9  818 po 16.7. 13:4016.7. 20:40 8739+8721*Z
 9  816 pá 13.7. 4:3113.7. 20:27 8739+8721
 9  804 čt 12.7. 15:0513.7. 0:46 8739+8721
3+6 822 út 10.7. 16:2011.7. 0:35 8739+8721*Z1
7+99 867 st 4.7. 22:355.7. 4:15 8739+8721
3+6 814 pá 29.6. 6:3829.6. 18:52 8739+8721
 9  827 čt 28.6. 4:5228.6. 18:52 8739+8721
 1  814 st 27.6. 14:4928.6. 1:12 8739+8721
 9  813 st 27.6. 6:4927.6. 9:19 8739+8721
3+6 824 út 26.6. 4:5326.6. 19:12 8739+8721
 9  814 po 25.6. 5:5726.6. 0:56 8739+8721
 9  823 pá 22.6. 6:3522.6. 20:34 8739+8721
 9  822 čt 21.6. 4:3221.6. 18:34 8739+8721
 9  804 st 20.6. 5:2320.6. 19:32 8739+8721
 9  833 út 19.6. 7:1720.6. 0:12 8739+8721
 9  822 po 18.6. 4:3218.6. 18:34 8739+8721
15 801 ne 17.6. 5:0317.6. 21:37 8739+8721
15 802 so 16.6. 7:0017.6. 0:26 8739+8721
 9  813 pá 15.6. 6:4915.6. 9:19 8740+8721
26 814 čt 14.6. 6:0714.6. 19:57 8740+8721
26 814 st 13.6. 6:0713.6. 19:57 8740+8721
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8711+8704
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235+8241

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.