Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8720

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180122

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 113 021 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26+91 853 pá 19.1. 22:2820.1. 5:00 8720
11 801 pá 19.1. 14:5819.1. 20:36 8711+8720
9 813 pá 19.1. 6:4919.1. 9:19 8711+8720
9 831 čt 18.1. 5:0119.1. 0:09 8711+8720
26 809 st 17.1. 5:3417.1. 22:03 8711+8720
1+10 814 út 16.1. 17:4017.1. 0:54 8711+8720*Z
5 817 út 16.1. 6:4516.1. 9:45 8711+8720*MU
7+98 855 po 15.1. 21:0016.1. 5:00 8720
11 811 po 15.1. 6:1315.1. 19:58 8711+8720
6 806 ne 14.1. 4:2014.1. 20:26 8711+8720
15 807 so 13.1. 4:5914.1. 0:51 8711+8720
9 808 pá 12.1. 15:2413.1. 0:56 8711+8720
9 808 pá 12.1. 7:0712.1. 9:35 8711+8720
24 801 st 10.1. 5:4610.1. 19:53 8711+8720
11 809 út 9.1. 4:369.1. 21:06 8711+8720
15 811 po 8.1. 4:599.1. 0:31 8711+8720
9 803 ne 7.1. 12:208.1. 0:46 8711+8720
1+10 803 so 6.1. 4:426.1. 19:05 8711+8720*MU
1+10 812 pá 5.1. 4:425.1. 21:33 8711+8720
11 804 čt 4.1. 5:304.1. 22:06 8711+8720
11 806 st 3.1. 4:163.1. 20:36 8711+8720
7+16 831 út 2.1. 5:343.1. 1:05 8711+8720
9 807 po 1.1. 12:501.1. 22:59 8711+8720
Rok 2017
9+98 859 ne 31.12. 6:3831.12. 21:15 8711+8720*MU
1 801 so 30.12. 4:2830.12. 20:52 8711+8720
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242+8243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.