Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8720

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 7. 2. 2018

Výrobní číslo: 180122

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 115 676 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 805 st 7.2. 5:447.2. 18:52 8720+8734
 8  809 út 6.2. 14:126.2. 20:56 8720+8734
 9  813 út 6.2. 6:496.2. 9:19 8720+8734
 9  806 po 5.2. 6:275.2. 8:59 8720+8734
11 802 pá 2.2. 6:412.2. 20:41 8720+8734
 9  822 čt 1.2. 4:331.2. 18:34 8720+8734
11 807 st 31.1. 5:4331.1. 22:43 8720+8734
 8  809 út 30.1. 14:1230.1. 20:56 8720+8734
3+31 806 út 30.1. 4:1430.1. 9:37 8720+8734
11 802 po 29.1. 6:4129.1. 20:41 8720+8734
11 805 pá 26.1. 5:4426.1. 18:52 8720+8734
 9  823 čt 25.1. 6:3525.1. 20:34 8720+8734
7+99 867 st 24.1. 21:4825.1. 4:42 8720
16+99 862 út 23.1. 22:3724.1. 5:40 8720
 2  811 út 23.1. 14:5923.1. 18:59 8720
 2  811 út 23.1. 7:1523.1. 9:17 8720
 2  806 po 22.1. 6:2022.1. 18:05 8720
sjHL 801 po 22.1. 2:3622.1. 4:59 8720
 5  803 ne 21.1. 13:1821.1. 21:21 8720
26+91 853 pá 19.1. 22:2820.1. 5:00 8720
11 801 pá 19.1. 14:5819.1. 20:36 8711+8720
 9  813 pá 19.1. 6:4919.1. 9:19 8711+8720
 9  831 čt 18.1. 5:0119.1. 0:09 8711+8720
26 809 st 17.1. 5:3417.1. 22:03 8711+8720
1+10 814 út 16.1. 17:4017.1. 0:54 8711+8720*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242+8243

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.