Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8718

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 26. 2. 2018

Výrobní číslo: 180120

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 109 699 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 856 ne 25.2. 20:0326.2. 6:11 8718
8+92 861 so 24.2. 21:1125.2. 5:48 8718
15+98 856 pá 23.2. 21:3824.2. 5:29 8718
11 805 pá 23.2. 5:4423.2. 18:53 8718+8690
24 804 čt 22.2. 5:5622.2. 20:25 8718+8690
 9  806 st 21.2. 15:0522.2. 0:26 8718+8690
 9  811 st 21.2. 5:4821.2. 8:30 8718+8690*MU
3+31 815 út 20.2. 6:0920.2. 18:18 8718+8690
 8  809 po 19.2. 14:1219.2. 20:56 8718+8690
 8  809 po 19.2. 6:0419.2. 10:02 8718+8690
 2  806 ne 18.2. 6:0618.2. 21:38 8718
 2  807 so 17.2. 9:5817.2. 21:53 8718
sjHL 801 so 17.2. 2:3617.2. 4:59 8718
 2  809 pá 16.2. 4:4617.2. 0:33 8718
13 810 čt 15.2. 6:5816.2. 0:27 8718
26+97 867 st 14.2. 19:2615.2. 4:25 8718
16+99 862 út 13.2. 22:3714.2. 5:40 8718
 5  817 út 13.2. 6:4513.2. 21:06 8718+8734
20+92 865 po 12.2. 21:0513.2. 4:48 8718
26 814 po 12.2. 6:0712.2. 20:14 8718+8734
 7  804 ne 11.2. 17:1511.2. 23:31 8718+8734*Z
16+98 860 so 10.2. 23:0911.2. 5:29 8718
16+99 864 pá 9.2. 22:3710.2. 5:08 8718
 9  827 pá 9.2. 4:539.2. 18:52 8718+8744
3+31 805 čt 8.2. 7:029.2. 0:03 8718+8744
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8737+8721

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.