Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8715

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 28. 7. 2016

Výrobní číslo: 180117

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 129 814 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 1  809 čt 28.7. 6:0328.7. 10:07 8715+8720
 9  810 st 27.7. 6:2927.7. 8:55 8715+8720
 9  822 út 26.7. 5:1526.7. 23:55 8715+8720
 9  822 po 25.7. 5:1525.7. 23:55 8715+8720
 9  812 ne 24.7. 4:4224.7. 23:55 8715+8720
 1  804 so 23.7. 4:2824.7. 0:52 8715+8720
 1  807 pá 22.7. 4:2823.7. 0:52 8715+8720
14+24 802 čt 21.7. 6:4121.7. 21:08 8715+8720
 1  807 st 20.7. 4:2821.7. 0:52 8715+8720
14+24 803 út 19.7. 6:5120.7. 0:36 8715+8720
 3  815 po 18.7. 4:4918.7. 19:30 8715+8720
 9  817 ne 17.7. 7:5218.7. 0:35 8715+8720
 1  807 pá 15.7. 4:2815.7. 23:20 8715+8720*MU
14+24 819 čt 14.7. 5:1215.7. 0:16 8715+8720
14+24 815 st 13.7. 4:3113.7. 21:33 8715+8720
14+24 819 út 12.7. 5:1213.7. 0:16 8715+8720
 9  814 ne 10.7. 5:0111.7. 0:15 8715+8720
11 805 so 9.7. 6:5010.7. 0:37 8715+8720
 9  828 pá 8.7. 5:369.7. 0:15 8715+8720
 9  828 čt 7.7. 5:368.7. 0:15 8715+8720
 9  814 st 6.7. 5:017.7. 0:15 8715+8720
 9  813 út 5.7. 5:016.7. 0:05 8715+8720
 1  809 po 4.7. 4:284.7. 21:34 8715+8720
 9  814 ne 3.7. 5:014.7. 0:15 8715+8720
 1  804 so 2.7. 4:283.7. 0:52 8715+8720
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.