Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8713

Evidované celoplošné polepy:

Tyrolsko (od 28. 9. 2015 do 10. 4. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 17. 1. 2020

Výrobní číslo: 180115

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 196 214 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
 9  813 pá 17.1. 15:3417.1. 19:54 8713+8611
 9  813 pá 17.1. 6:4917.1. 9:19 8713+8611
15 809 čt 16.1. 14:3916.1. 18:41 8713+8611
 9  806 čt 16.1. 6:2716.1. 8:59 8713+8611
16 816 st 15.1. 13:3815.1. 20:04 8713+8611
15 809 st 15.1. 4:5815.1. 9:02 8713+8611
 9  831 út 14.1. 5:0115.1. 0:08 8713+8611
 6  803 po 13.1. 15:2914.1. 0:25 8713+8611
 6  803 po 13.1. 6:1613.1. 9:50 8713+8611
 1  812 pá 10.1. 5:4910.1. 20:42 8713+8611
 9  804 čt 9.1. 5:269.1. 19:32 8713+8611
16 803 st 8.1. 17:008.1. 23:56 8713+8611*Z1
24 809 st 8.1. 5:308.1. 13:30 8713+8611*MU
 1  809 út 7.1. 6:397.1. 20:11 8713+8611
15 812 po 6.1. 15:116.1. 21:11 8713+8611
24 809 po 6.1. 5:306.1. 10:20 8713+8611*MU
 6  807 ne 5.1. 5:125.1. 23:25 8713+8611
 8  804 so 4.1. 5:345.1. 1:23 8713+8611
 5  810 pá 3.1. 5:593.1. 21:06 8713+8611
11 802 čt 2.1. 5:392.1. 20:44 8713+8611
14 809 st 1.1. 6:161.1. 21:06 8713+8611
Rok 2019
 1  807 út 31.12. 5:5231.12. 22:38 8713+8611
 9  816 po 30.12. 4:3130.12. 20:27 8713+8611
 6  803 so 28.12. 6:5229.12. 0:45 8713+8611
16 814 pá 27.12. 5:0227.12. 21:01 8713+8611
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8238+8232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.