Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8713

Evidované reklamní polepy:
Tyrolsko (od 28. 9. 2015 do 10. 4. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180115

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 116 202 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+10 825 čt 18.1. 14:4018.1. 21:02 8713+8678*Z
1+10 825 st 17.1. 4:4217.1. 21:02 8713+8678
1+10 813 út 16.1. 4:2117.1. 0:34 8713+8678
6 803 po 15.1. 14:0816.1. 0:18 8713+8678
15 810 po 15.1. 4:1915.1. 10:23 8713+8678
6 811 ne 14.1. 5:2015.1. 0:38 8713+8678
15 804 so 13.1. 4:1913.1. 20:11 8713+8678
1+10 818 pá 12.1. 5:5013.1. 0:34 8713+8678
5 810 čt 11.1. 5:5911.1. 21:06 8713+8678
1+10 812 st 10.1. 4:4210.1. 21:33 8713+8678
24 805 út 9.1. 6:259.1. 19:36 8713+8678
11 806 po 8.1. 4:168.1. 20:36 8713+8678
15 805 ne 7.1. 4:398.1. 0:31 8713+8678
9 803 so 6.1. 4:537.1. 0:16 8713+8678
9 804 pá 5.1. 15:046.1. 0:46 8713+8678
9 804 pá 5.1. 5:295.1. 10:00 8713+8678
1+10 818 st 3.1. 5:504.1. 0:34 8713+8678
9 814 út 2.1. 15:542.1. 20:39 8713+8678
9 814 út 2.1. 6:352.1. 9:00 8713+8678
Rok 2017
1+96 855 ne 31.12. 4:481.1. 6:40 8713+8678
7+16 831 so 30.12. 8:1831.12. 1:05 8713+8678
15 809 čt 28.12. 4:3928.12. 19:58 8713+8678
9 813 st 27.12. 6:2227.12. 20:12 8713+8678
9 801 út 26.12. 5:1327.12. 0:26 8713+8678
9 814 po 25.12. 6:5325.12. 23:49 8713+8678
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8679+8699

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.