Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8713

Evidované reklamní polepy:

Tyrolsko (od 28. 9. 2015 do 10. 4. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 14. 3. 2019

Výrobní číslo: 180115

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 186 381 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 čt 14.3. 6:4914.3. 9:19 8713+8744
X 831 út 12.3. 22:0013.3. 6:00 8713
 9  813 čt 7.3. 6:497.3. 9:19 8713+8687
11 812 st 6.3. 6:166.3. 10:20 8713+8687*MU
2+91 853 út 5.3. 20:476.3. 5:00 8713
sjZI 801 út 5.3. 4:475.3. 5:54 8713*Z
13+97 866 po 4.3. 22:495.3. 4:25 8713
1+98 354 so 2.3. 21:152.3. 22:50 8713*Z1
5+95 254 so 2.3. 1:002.3. 4:01 8713*Z2
 9  813 út 26.2. 6:4926.2. 9:19 8713+8687
24 801 po 25.2. 14:2225.2. 19:16 8713+8687
24 801 po 25.2. 5:4425.2. 10:36 8713+8687
24 801 pá 22.2. 14:2222.2. 19:16 8713+8687
24 801 pá 22.2. 5:4422.2. 10:36 8713+8687
 9  817 čt 21.2. 6:1221.2. 20:12 8713+8687
2+92 856 st 20.2. 20:3121.2. 5:18 8713
11 804 st 20.2. 4:2920.2. 19:24 8713+8744
 1  802 út 19.2. 6:0220.2. 1:12 8713+8744
2+91 852 po 18.2. 19:1619.2. 5:26 8713
15 807 so 16.2. 6:3816.2. 20:26 8713+8724
 9  802 pá 15.2. 5:2316.2. 0:16 8713+8724
24 810 čt 14.2. 5:4014.2. 20:25 8713+8724
24 810 st 13.2. 5:4013.2. 20:25 8713+8724
13+97 867 út 12.2. 14:1513.2. 4:54 8713*Z3
2+92 855 po 11.2. 4:3612.2. 4:48 8713
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8659
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8437
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8748

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.