Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8713

Evidované reklamní polepy:
Tyrolsko (od 28. 9. 2015 do 10. 4. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180115

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 184 101 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 807 so 16.2. 6:3816.2. 20:26 8713+8724
 9  802 pá 15.2. 5:2316.2. 0:16 8713+8724
24 810 čt 14.2. 5:4014.2. 20:25 8713+8724
24 810 st 13.2. 5:4013.2. 20:25 8713+8724
13+97 867 út 12.2. 14:1513.2. 4:54 8713*Z
2+92 855 po 11.2. 4:3612.2. 4:48 8713
13+99 863 so 9.2. 22:4510.2. 4:15 8713
2+91 852 pá 8.2. 20:169.2. 5:26 8713
24 801 pá 8.2. 14:228.2. 19:16 8713+8724
 9  813 pá 8.2. 6:498.2. 9:19 8713+8724
15+99 865 čt 7.2. 20:588.2. 5:40 8713
 1  809 čt 7.2. 6:397.2. 20:11 8713+8724
11 803 st 6.2. 6:016.2. 21:21 8713+8724
 9  820 út 5.2. 6:215.2. 20:21 8713+8724
25+92 851 po 4.2. 21:325.2. 5:48 8713
24 801 po 4.2. 14:224.2. 19:16 8713+8680
 9  806 po 4.2. 6:274.2. 8:59 8713+8680
25+92 851 ne 3.2. 20:454.2. 5:48 8713
1+98 858 so 2.2. 20:103.2. 4:14 8713
2+99 868 pá 1.2. 20:472.2. 4:48 8713
11 804 pá 1.2. 14:541.2. 19:08 8713+8711
 9  806 pá 1.2. 6:271.2. 8:59 8713+8711
2+91 852 čt 31.1. 19:161.2. 5:26 8713
15+98 852 st 30.1. 21:1831.1. 5:00 8713
11 812 st 30.1. 6:4330.1. 20:02 8713+8704
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8748

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.