Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8712

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 4. 7. 2016

Výrobní číslo: 180114

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 046 224 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
14+24 819 po 4.7. 5:124.7. 13:00 8712+8727*MU*1
7+52 451 so 2.7. 2:502.7. 5:37 8712+8727*Z1
 9  812 pá 1.7. 6:221.7. 18:17 8712+8727
 5  807 čt 30.6. 6:0130.6. 20:12 8712+8727
 5  804 st 29.6. 5:2329.6. 22:08 8712+8727
 8  811 út 28.6. 5:2228.6. 21:19 8712+8727
14+24 803 po 27.6. 5:1128.6. 0:16 8712+8727
 9  814 ne 26.6. 5:0127.6. 0:15 8712+8727
 9  801 so 25.6. 8:1225.6. 22:49 8712+8727
12 815 pá 24.6. 14:3425.6. 0:12 8712+8727
 9  803 pá 24.6. 6:5024.6. 9:15 8712+8727
 9  817 čt 23.6. 4:4223.6. 18:37 8712+8727
 5  811 st 22.6. 6:2122.6. 22:34 8712+8727
22 816 út 21.6. 5:0921.6. 20:01 8712+8727
14+24 803 po 20.6. 5:1121.6. 0:16 8712+8727
 9  817 ne 19.6. 7:5220.6. 0:35 8712+8727
 1  801 so 18.6. 7:4619.6. 0:48 8712+8727
 5  811 pá 17.6. 6:2117.6. 22:34 8712+8727
12 802 čt 16.6. 5:5916.6. 19:44 8712+8727
14+24 804 st 15.6. 6:1616.6. 0:36 8712+8727
14+24 804 út 14.6. 6:1615.6. 0:36 8712+8727
 3  808 po 13.6. 4:3013.6. 19:05 8712+8727
16+59 861 so 11.6. 21:5712.6. 4:47 8712+8727
14+24 813 pá 10.6. 5:0311.6. 0:12 8712+8727
 9  823 čt 9.6. 5:029.6. 23:49 8712+8727
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada odporníku výhybky, zahoření elektroinstalace
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8526

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.