Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8710

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 5. 10. 2018

Výrobní číslo: 180112

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 138 303 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 801 pá 5.10. 14:225.10. 19:16 8711+8710
 9  813 pá 5.10. 6:495.10. 9:19 8711+8710
11 801 čt 4.10. 4:294.10. 20:31 8711+8710
 1  806 st 3.10. 6:283.10. 15:55 8711+8710*MU
2+92 856 út 2.10. 20:313.10. 5:18 8710
 9  813 út 2.10. 15:342.10. 19:54 8710+8740
2+92 856 po 1.10. 20:312.10. 5:18 8710
15 809 po 1.10. 4:581.10. 9:02 8710+8699
15 804 ne 30.9. 9:3830.9. 21:41 8710+8699
 1  807 so 29.9. 7:2129.9. 19:15 8710+8699*MU
11 802 pá 28.9. 4:0928.9. 22:21 8710+8699
 1  812 čt 27.9. 5:4928.9. 0:50 8710+8699
 9  827 st 26.9. 4:5126.9. 18:52 8710+8699
 9  833 út 25.9. 7:1725.9. 21:30 8710+8699*MU
 9  833 po 24.9. 11:3524.9. 16:50 8710+8699*Z
11 805 ne 23.9. 4:2924.9. 0:51 8710+8699
 1  805 pá 21.9. 4:2821.9. 21:26 8710+8699
11 802 čt 20.9. 6:4120.9. 20:41 8710+8699
 9  804 út 18.9. 5:2618.9. 19:32 8710+8699
24 801 po 17.9. 14:2217.9. 19:16 8710+8699
 1  804 so 15.9. 4:2815.9. 18:10 8710+8699*MU
 1  812 pá 14.9. 5:4915.9. 0:50 8710+8699
 9  813 čt 13.9. 15:3413.9. 19:54 8710+8699
15+98 852 st 12.9. 21:1813.9. 5:00 8710
 1  809 st 12.9. 6:3912.9. 14:25 8710+8740*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305+8309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.