Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8710

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180112

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 127 983 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+99 862 st 18.7. 22:4219.7. 5:40 8710
36+97 860 út 17.7. 22:1618.7. 4:54 8710
11+91 860 po 16.7. 19:5617.7. 5:00 8710
25+92 864 ne 15.7. 21:0016.7. 5:49 8710
36+97 860 so 14.7. 22:1615.7. 4:41 8710
7+99 861 pá 13.7. 19:3714.7. 4:48 8710
15+99 862 čt 12.7. 22:4213.7. 5:40 8710
2+92 869 st 11.7. 20:4612.7. 4:48 8710
7+99 861 út 10.7. 19:3711.7. 5:08 8710
2+92 869 po 9.7. 20:4610.7. 4:48 8710
7+99 867 ne 8.7. 22:359.7. 4:42 8710
25+92 867 so 7.7. 21:578.7. 4:23 8710
2+92 860 pá 6.7. 20:327.7. 4:53 8710
36+92 861 čt 5.7. 5:256.7. 5:48 8710
36+97 860 út 3.7. 22:164.7. 4:54 8710
36+97 866 po 2.7. 20:273.7. 4:25 8710
36+97 866 ne 1.7. 5:272.7. 4:25 8710
5+94 857 pá 29.6. 21:3430.6. 6:02 8710
3+6 802 pá 29.6. 5:2429.6. 19:51 8711+8710
11 802 čt 28.6. 6:4128.6. 20:41 8711+8710
 9  804 st 27.6. 5:2327.6. 19:32 8711+8710
 9  805 út 26.6. 5:2926.6. 22:08 8711+8710
3+6 803 po 25.6. 20:0026.6. 0:35 8711+8710*Z
 9  822 po 25.6. 4:3225.6. 18:34 8711+8710
3+6 821 pá 22.6. 4:2122.6. 22:12 8711+8710
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.