Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8707

Evidované celoplošné polepy:

Ötztal (od 10. 10. 2014 do 1. 1. 2015)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 28. 1. 2018

Výrobní číslo: 180109

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 124 659 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
7+91 857 pá 26.1. 22:4827.1. 4:39 8707
 8  809 pá 26.1. 6:0426.1. 10:02 8707+8709
11 812 čt 25.1. 6:1625.1. 20:02 8707+8709
 9  813 st 24.1. 15:3324.1. 19:54 8707+8709
 8  809 st 24.1. 6:0424.1. 10:02 8707+8709
 9  817 út 23.1. 6:1223.1. 20:12 8707+8709
 9  823 po 22.1. 6:3522.1. 20:34 8707+8709
15 810 pá 19.1. 13:5819.1. 19:48 8707+8709
 6  818 pá 19.1. 5:2419.1. 10:30 8707+8709
24 805 čt 18.1. 5:5018.1. 20:38 8707+8709
24 804 st 17.1. 5:3917.1. 20:25 8707+8709
11 801 út 16.1. 14:5816.1. 20:36 8707+8709
15 805 út 16.1. 5:5116.1. 9:42 8707+8709
11 801 po 15.1. 14:5815.1. 20:36 8707+8709
11 801 po 15.1. 4:3615.1. 10:22 8707+8709
 9  807 st 3.1. 13:003.1. 19:45 8707+8709*Z1
15 809 út 2.1. 4:392.1. 19:58 8707+8709
Rok 2017
91 805 ne 31.12. 22:081.1. 7:00 8707+8709
 6  812 čt 28.12. 15:1728.12. 20:46 8707+8709
 6  812 čt 28.12. 5:2128.12. 11:02 8707+8709
 9  808 st 27.12. 15:2428.12. 0:56 8707+8709
 9  807 út 26.12. 12:5026.12. 22:59 8707+8709
 1  802 po 25.12. 12:4125.12. 21:11 8707+8709
16 806 ne 24.12. 8:1824.12. 17:38 8707+8709
 7  808 so 23.12. 7:4523.12. 21:38 8707+8709
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9420

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.