Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8705

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 19. 6. 2017

Výrobní číslo: 180107

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 116 586 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
5 805 po 19.6. 5:0719.6. 10:10 8705+8720*MU
9 806 pá 16.6. 15:0517.6. 0:26 8705+8720
9 806 pá 16.6. 6:2716.6. 8:59 8705+8720
9 813 čt 15.6. 15:3315.6. 17:50 8705+8720*MU
6 803 čt 15.6. 4:5015.6. 9:57 8705+8720
9 806 st 14.6. 15:0515.6. 0:26 8705+8720
9 806 st 14.6. 6:2714.6. 8:59 8705+8720
9 827 út 13.6. 4:5313.6. 18:52 8705+8720
24 804 po 12.6. 6:0612.6. 13:15 8705+8720*MU
6 803 pá 9.6. 14:419.6. 16:45 8705+8720*MU
1 814 pá 9.6. 5:419.6. 9:48 8705+8720
1 806 čt 8.6. 16:008.6. 21:22 8705+8720*Z
11 801 st 7.6. 4:297.6. 20:31 8705+8720
11 803 út 6.6. 5:037.6. 0:52 8705+8720
9 809 po 5.6. 15:206.6. 0:36 8705+8720*Z1
1 814 po 5.6. 5:415.6. 9:00 8705+8720*MU
Zvl 872 so 3.6. 12:003.6. 13:00 8705+8720
6 802 pá 2.6. 6:172.6. 14:30 8705+8720*MU
1 809 čt 1.6. 6:391.6. 14:15 8705+8720*MU
9 804 út 30.5. 7:3030.5. 10:30 8705+8726*Z2
11 803 po 29.5. 14:4529.5. 16:55 8705+8726*Z2
1 802 so 27.5. 4:4827.5. 17:00 8705+8726*MU
24 807 pá 26.5. 6:4626.5. 20:05 8705+8726
6 806 st 24.5. 4:3024.5. 18:45 8705+8726
9 831 út 23.5. 5:0123.5. 23:59 8705+8726
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8316+8245
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8750+8696
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8742+8734

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.