Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8704

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180106

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 191 658 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 803 út 19.2. 6:0119.2. 21:21 8716+8704
 1  812 pá 15.2. 14:3415.2. 22:25 8716+8704
 1  812 pá 15.2. 6:1015.2. 9:58 8716+8704
2+91 853 čt 14.2. 20:4715.2. 5:00 8704
24 801 čt 14.2. 14:2214.2. 19:16 8716+8704
 1  812 čt 14.2. 6:1014.2. 9:58 8716+8704
2+91 853 st 13.2. 20:4714.2. 5:00 8704
 1  809 út 12.2. 6:4312.2. 20:11 8736+8704
2+92 856 po 11.2. 20:3112.2. 5:18 8704
25+92 851 ne 10.2. 20:4511.2. 5:48 8704
2+99 868 so 9.2. 19:5910.2. 4:48 8704
5+94 866 pá 8.2. 23:109.2. 6:02 8704
13+97 866 pá 8.2. 7:108.2. 12:30 8704*MU
2+92 855 čt 7.2. 4:368.2. 4:48 8704
5+94 866 út 5.2. 22:486.2. 6:02 8704
24 801 út 5.2. 14:225.2. 19:16 8742+8704
24 801 út 5.2. 5:445.2. 10:36 8742+8704
 1  806 po 4.2. 6:284.2. 19:41 8742+8704
2+91 852 ne 3.2. 19:144.2. 5:26 8704
7+91 857 so 2.2. 21:483.2. 4:39 8704
15+98 853 pá 1.2. 23:382.2. 5:29 8704
 9  817 pá 1.2. 6:121.2. 20:12 8700+8704
13+97 866 čt 31.1. 22:491.2. 4:25 8704
15+98 853 st 30.1. 21:3831.1. 5:29 8704
11 812 st 30.1. 6:4330.1. 20:02 8713+8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.