Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8704

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180106

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 189 155 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 802 so 15.12. 4:0915.12. 10:15 8695+8704*MU
 9  806 pá 14.12. 15:0615.12. 0:26 8695+8704
11 804 pá 14.12. 5:5814.12. 10:08 8695+8704
13+97 866 čt 13.12. 22:4914.12. 4:25 8704
11 810 čt 13.12. 4:2913.12. 21:21 8695+8704
 1  802 st 12.12. 6:0213.12. 1:10 8695+8704
2+92 855 út 11.12. 4:3612.12. 4:48 8704
 9  820 po 10.12. 6:2110.12. 20:21 8695+8704
13+97 866 ne 9.12. 22:4910.12. 4:25 8704
13+97 867 so 8.12. 22:379.12. 4:41 8704
5+94 866 pá 7.12. 23:108.12. 6:02 8704
 1  802 čt 6.12. 6:026.12. 8:00 8740+8704*MU
 9  809 st 5.12. 12:405.12. 17:40 8740+8704*Z
 1  809 st 5.12. 6:395.12. 10:40 8740+8704*MU
 9  817 út 4.12. 11:154.12. 18:00 8740+8704*Z1
 9  806 út 4.12. 6:274.12. 8:59 8740+8704
 6  803 po 3.12. 15:294.12. 0:25 8740+8704
 9  804 po 3.12. 5:263.12. 7:55 8740+8704*MU
13+97 867 so 1.12. 22:082.12. 5:09 8704
2+92 855 pá 30.11. 4:361.12. 4:54 8704
13 809 čt 29.11. 7:1029.11. 19:38 8704
 9  817 út 27.11. 6:1227.11. 20:12 8716+8704
13+99 863 po 26.11. 22:4527.11. 4:42 8704
13 809 po 26.11. 7:1026.11. 19:38 8704
13+97 866 ne 25.11. 22:4926.11. 4:25 8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8708+8750
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8735+8730

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.