Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T6A5
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1996
V provozu od: 1996
Výrobní číslo: 180106
Profil kol: PR-1
Dveře: IFE výklopné
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Najeto: cca 1 141 980 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m Délka skříně samostatně: 14,7 m Šířka: 2500 mm Výška: 3420 mm Vzdálenost čepů: 6700 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm |
Počet míst k sezení: | 25 (31) |
Počet míst ke stání: | 147 (119) |
Maximální obsaditelnost: |
172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 20600 kg Maximální zátěž: 32700 kg Hmotnost podvozku: 4310 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 55,5/47,7 kN Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-3 |
Pulzní měnič: | PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace |
Střídač | ST2 |
Statický měnič | 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.54 |
Brzdič: | LA13 |
Spřáhlo: | Viz výše |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou |
Řadič: | Ruční řadič HH102/128 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (130-550A) 7x brzda (110-440A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN |
Trakční motor: | 4x TE026/TDM5005 |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 51,4 kW Otáčky: 1610 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Dveře: | IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
15 | 811 | út 24.4. 15:23 | 24.4. 19:34 | 8708+8704 | ||
3+6 | 822 | út 24.4. 6:06 | 24.4. 10:55 | 8708+8704 | ||
24 | 804 | po 23.4. 6:00 | 23.4. 20:25 | 8708+8704 | ||
9 | 807 | ne 22.4. 12:50 | 22.4. 23:00 | 8708+8704 | ||
9 | 806 | so 21.4. 7:53 | 22.4. 0:36 | 8708+8704 | ||
11 | 805 | pá 20.4. 5:44 | 20.4. 18:52 | 8708+8704 | ||
11 | 805 | čt 19.4. 5:44 | 19.4. 18:52 | 8708+8704 | ||
9 | 806 | st 18.4. 15:05 | 19.4. 0:26 | 8708+8704 | ||
9 | 813 | st 18.4. 6:49 | 18.4. 9:19 | 8708+8704 | ||
9 | 831 | út 17.4. 5:01 | 18.4. 0:09 | 8708+8704 | ||
9 | 823 | po 16.4. 6:35 | 16.4. 20:34 | 8708+8704 | ||
15+99 | 862 | so 14.4. 21:03 | 15.4. 5:08 | 8704 | ||
26+97 | 867 | pá 13.4. 19:26 | 14.4. 4:19 | 8704 | ||
5 | 806 | čt 12.4. 5:20 | 13.4. 0:47 | 8750+8704 | ||
3+6 | 821 | st 11.4. 4:23 | 11.4. 22:11 | 8750+8704 | ||
3+6 | 824 | út 10.4. 14:20 | 10.4. 19:11 | 8750+8704*Z | ||
9 | 813 | út 10.4. 6:49 | 10.4. 9:19 | 8750+8704 | ||
9 | 827 | po 9.4. 4:53 | 9.4. 18:52 | 8750+8704 | ||
3+6 | 809 | ne 8.4. 4:40 | 9.4. 0:29 | 8750+8704 | ||
9+22 | 803 | so 7.4. 7:23 | 8.4. 0:16 | 8750+8704 | ||
11 | 812 | pá 6.4. 6:16 | 6.4. 20:02 | 8750+8704 | ||
11 | 805 | čt 5.4. 5:44 | 5.4. 18:52 | 8742+8704 | ||
3+6 | 822 | st 4.4. 14:46 | 4.4. 19:56 | 8742+8704 | ||
15 | 814 | st 4.4. 5:56 | 4.4. 9:37 | 8742+8704 | ||
9 | 804 | út 3.4. 5:23 | 3.4. 18:29 | 8742+8704*MU |