Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8704

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180106

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 179 585 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 819 pá 19.10. 7:1620.10. 0:36 8725+8704
39 804 čt 18.10. 6:1419.10. 0:26 8725+8704
14 812 st 17.10. 4:3717.10. 20:36 8725+8704
 9  814 út 16.10. 5:4217.10. 0:17 8725+8704
29 809 po 15.10. 6:4115.10. 20:42 8725+8704
13+97 867 ne 14.10. 21:3415.10. 4:54 8704
2+92 855 so 13.10. 6:0014.10. 4:53 8704
 9  814 pá 12.10. 5:4213.10. 0:17 8731+8704
29 815 čt 11.10. 5:0912.10. 0:28 8731+8704
 9  814 st 10.10. 5:4211.10. 0:17 8731+8704
11 812 út 9.10. 17:309.10. 20:02 8731+8704*Z
11 807 út 9.10. 5:459.10. 11:40 8731+8704*MU
11 801 po 8.10. 4:298.10. 20:31 8731+8704
16 103 ne 7.10. 23:458.10. 0:34 8731+8704*Z1
 9  802 pá 5.10. 5:236.10. 0:16 8725+8704
11 802 čt 4.10. 6:414.10. 20:41 8725+8704
sjZI 801 čt 4.10. 3:344.10. 5:54 8704
13 809 st 3.10. 7:103.10. 19:38 8704
13+97 866 út 2.10. 22:493.10. 4:25 8704
11 812 út 2.10. 6:162.10. 20:02 8714+8704
13+99 863 po 1.10. 22:452.10. 4:42 8704
 9  820 po 1.10. 6:211.10. 20:21 8747+8704
15+98 852 ne 30.9. 21:181.10. 5:00 8704
13+97 867 so 29.9. 22:3930.9. 4:41 8704
15+98 857 pá 28.9. 21:1829.9. 3:15 8704
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8391+8390
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.