Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8703

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 8. 7. 2016

Výrobní číslo: 180105

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 065 440 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 1  810 pá 8.7. 4:478.7. 19:47 8703+8652
 9  810 čt 7.7. 15:397.7. 22:49 8703+8652
 1  801 po 4.7. 5:074.7. 22:04 8703+8652
11 813 ne 3.7. 4:454.7. 0:17 8703+8652
 9  812 so 2.7. 4:422.7. 23:55 8703+8652
 9  806 pá 1.7. 16:002.7. 0:35 8703+8652*Z
12 814 čt 30.6. 7:3030.6. 23:52 8703+8652
22 832 st 29.6. 6:0629.6. 23:59 8703+8652
12 802 út 28.6. 5:5928.6. 19:44 8719+8703
 3  808 po 27.6. 4:3027.6. 19:05 8719+8703
 8  811 pá 24.6. 5:2224.6. 21:19 8703+8734
12 815 čt 23.6. 14:3424.6. 0:12 8703+8734
14+24 811 st 22.6. 6:1222.6. 23:42 8703+8734
14+24 802 út 21.6. 5:5321.6. 23:04 8703+8734
22 816 po 20.6. 5:0920.6. 20:01 8703+8734
58 857 so 18.6. 22:5619.6. 4:34 8703
7+59 862 pá 17.6. 20:2918.6. 5:19 8703
25+53 868 čt 16.6. 21:0317.6. 3:06 8703
7+58 854 st 15.6. 21:0216.6. 5:30 8703
7+58 854 út 14.6. 21:0215.6. 5:30 8703
14+24 811 po 13.6. 6:1213.6. 23:42 8703+8670
 1  808 ne 12.6. 10:2412.6. 20:48 8703+8670
26 806 so 11.6. 7:0011.6. 20:54 8703+8670
14+24 802 pá 10.6. 5:5310.6. 23:04 8703+8670
 1  803 čt 9.6. 4:289.6. 21:36 8703+8670
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8750+8724

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.