Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8701

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 29. 6. 2017

Výrobní číslo: 180103

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 042 996 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
26+91 851 st 28.6. 22:2029.6. 4:56 8701
26+91 853 út 27.6. 23:4028.6. 5:05 8701
7+99 867 po 26.6. 19:5227.6. 4:42 8701
X 831 ne 25.6. 22:0026.6. 6:00 8701
1+98 859 so 17.6. 1:4017.6. 4:14 8701*Z
25+94 352 út 13.6. 1:0013.6. 5:53 8701*Z1
7+99 366 pá 9.6. 1:009.6. 5:38 8701*Z2
15 807 pá 2.6. 6:482.6. 19:58 8747+8701
15 807 čt 1.6. 6:481.6. 19:58 8747+8701
5 805 st 31.5. 5:0731.5. 19:48 8747+8701
24 801 út 30.5. 14:2230.5. 19:16 8747+8701
24 801 út 30.5. 5:4730.5. 10:26 8747+8701
15 814 po 29.5. 15:1029.5. 21:11 8747+8701
15 810 po 29.5. 4:5929.5. 9:02 8747+8701
9 827 pá 26.5. 4:5326.5. 18:52 8747+8701
5 817 čt 25.5. 6:4525.5. 21:06 8747+8701
9 822 st 24.5. 4:3324.5. 18:34 8747+8701
11 807 út 23.5. 5:4324.5. 1:13 8747+8701
15 806 po 22.5. 6:3823.5. 0:31 8747+8701
1+98 851 so 20.5. 19:4021.5. 5:00 8701
5+99 869 pá 19.5. 19:5320.5. 5:29 8701
9 804 pá 19.5. 9:3019.5. 17:45 8705+8701*Z3
9 805 čt 18.5. 10:3018.5. 19:30 8705+8701*Z4
6 808 st 17.5. 15:2117.5. 19:50 8705+8701
9 833 st 17.5. 7:1717.5. 13:05 8705+8701*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8685
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8646
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8656
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8714+8696
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.