Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8700

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 29. 1. 2017)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 5. 4. 2019

Výrobní číslo: 180102

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 122 284 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
sjMO 301 pá 5.4. 3:275.4. 4:11 8700
 9  325 čt 4.4. 6:274.4. 8:59 8700+8704
16 321 st 3.4. 16:113.4. 18:45 8700+8704
 9  329 st 3.4. 4:433.4. 9:19 8700+8704
16 320 út 2.4. 16:032.4. 18:37 8700+8704
 5  302 út 2.4. 4:072.4. 10:13 8700+8704
 5  304 po 1.4. 5:491.4. 21:09 8700+8704
20 314 pá 29.3. 15:1329.3. 20:42 8700+8704
 9  329 pá 29.3. 4:4329.3. 9:19 8700+8704
 5  302 čt 28.3. 14:5028.3. 20:54 8700+8704
20 314 čt 28.3. 4:4628.3. 9:59 8700+8704
16 320 st 27.3. 16:0327.3. 18:37 8700+8704
 9  329 st 27.3. 4:4327.3. 9:19 8700+8704
15 305 út 26.3. 14:5826.3. 18:51 8700+8704
20 314 út 26.3. 4:4626.3. 9:59 8700+8704
16 321 po 25.3. 16:1125.3. 18:45 8700+8704
 9  329 po 25.3. 4:4325.3. 9:19 8700+8704
16 321 pá 22.3. 16:1122.3. 18:45 8700+8704
 9  329 pá 22.3. 4:4322.3. 9:19 8700+8704
 9  325 čt 21.3. 15:2121.3. 20:07 8700+8704
 9  329 čt 21.3. 4:4321.3. 9:19 8700+8704
16 314 st 20.3. 15:1520.3. 18:05 8700+8704*MU
12 316 st 20.3. 4:5420.3. 10:36 8700+8704
 5  302 út 19.3. 14:5019.3. 20:54 8700+8704
12 316 út 19.3. 4:5419.3. 10:36 8700+8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.