Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8700

Evidované reklamní polepy:
ING (od ledna 2012 do 29. 1. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180102

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 120 888 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 803 so 15.12. 5:3815.12. 21:26 8700+8730
 9  811 pá 14.12. 5:4815.12. 0:46 8700+8730
2+91 853 čt 13.12. 20:4714.12. 5:00 8700
11 812 čt 13.12. 6:4313.12. 20:02 8700+8716
5+94 866 st 12.12. 22:4813.12. 6:02 8700
13 809 st 12.12. 7:1012.12. 19:38 8700
 9  820 út 11.12. 6:2111.12. 19:30 8700+8680*MU*1
15+99 865 po 10.12. 20:5811.12. 5:40 8700
7+99 864 ne 9.12. 20:1710.12. 5:08 8700
13+99 863 so 8.12. 22:459.12. 4:15 8700
2+99 869 pá 7.12. 20:178.12. 5:40 8700
24 801 pá 7.12. 14:227.12. 19:16 8700+8744
 9  806 pá 7.12. 6:277.12. 8:59 8700+8744
11 810 čt 6.12. 4:296.12. 21:21 8700+8744
11 807 st 5.12. 6:036.12. 0:51 8700+8744
 1  814 út 4.12. 14:494.12. 22:38 8700+8744
 1  814 út 4.12. 5:414.12. 9:48 8700+8744
2+91 853 po 3.12. 20:474.12. 5:00 8700
11 812 po 3.12. 6:433.12. 20:02 8700+8709
5+94 866 ne 2.12. 22:483.12. 6:02 8700
15+99 865 so 1.12. 22:122.12. 5:36 8700
2+99 868 pá 30.11. 20:471.12. 4:48 8700
 9  822 pá 30.11. 4:3130.11. 18:35 8700+8735
11 803 čt 29.11. 6:0129.11. 21:21 8700+8735
sjHL 801 čt 29.11. 3:0229.11. 5:00 8700
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby ve smyčce Sídliště Řepy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.