Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8696

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180098

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 077 548 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  833 čt 26.4. 7:1727.4. 0:12 8742+8696
 1  810 st 25.4. 5:3125.4. 18:28 8742+8696
 9  814 út 24.4. 5:5725.4. 0:56 8742+8696
3+6 821 po 23.4. 4:2323.4. 22:11 8742+8696
15 808 ne 22.4. 6:2422.4. 21:22 8742+8696
 1  806 pá 20.4. 6:2820.4. 21:22 8742+8696
 9  804 čt 19.4. 5:2319.4. 19:32 8742+8696
 1  802 st 18.4. 6:0218.4. 21:07 8742+8696
15 811 út 17.4. 5:4317.4. 9:37 8742+8696
 5  817 po 16.4. 6:4516.4. 21:21 8742+8696
6+9 841 ne 15.4. 7:1615.4. 18:32 8742+8696
 1  802 so 14.4. 4:4814.4. 21:07 8742+8696
 9  805 pá 13.4. 5:2913.4. 22:09 8742+8696
 1  806 čt 12.4. 6:2812.4. 21:22 8742+8696
26 809 út 10.4. 5:3410.4. 22:03 8742+8696
 9  806 po 9.4. 15:0510.4. 0:26 8742+8696
 9  813 po 9.4. 6:499.4. 9:19 8742+8696
11 802 pá 6.4. 6:416.4. 20:41 8739+8696
24 802 čt 5.4. 6:535.4. 20:05 8739+8696
 9  822 st 4.4. 4:334.4. 18:34 8739+8696
3+6 803 út 3.4. 6:373.4. 17:05 8739+8696*Z
 5  811 čt 29.3. 5:5929.3. 20:44 8739+8696
11 802 st 28.3. 6:4128.3. 20:41 8739+8696
 5  806 út 27.3. 5:2028.3. 0:51 8739+8696
 9  814 po 26.3. 5:5727.3. 0:56 8739+8696
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8722+8723

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.