Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8696

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180098

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 116 383 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 st 19.12. 6:4919.12. 9:19 8735+8696
 9  806 út 18.12. 6:2718.12. 8:59 8735+8696
 9  806 po 17.12. 6:2717.12. 8:59 8735+8696
11 804 pá 14.12. 14:5414.12. 19:08 8739+8696
24 801 pá 14.12. 5:4414.12. 10:36 8739+8696
 9  813 čt 13.12. 15:3413.12. 19:54 8739+8696
 9  809 st 12.12. 5:3713.12. 0:36 8711+8696
 9  806 út 11.12. 15:0612.12. 0:26 8711+8696
11 804 út 11.12. 5:5811.12. 10:08 8711+8696
24 810 po 10.12. 5:4010.12. 20:25 8711+8696
 1  805 ne 9.12. 9:229.12. 21:41 8711+8696
 9  811 so 8.12. 13:108.12. 22:58 8711+8696*Z
 9  822 pá 7.12. 4:317.12. 18:35 8711+8696
 9  809 čt 6.12. 5:377.12. 0:36 8711+8696
14 812 st 5.12. 4:375.12. 20:36 8711+8696
 9  811 út 4.12. 5:485.12. 0:46 8711+8696
 1  805 po 3.12. 4:283.12. 21:26 8711+8696
9+16 826 ne 2.12. 9:333.12. 0:46 8711+8696
 9  811 pá 30.11. 5:481.12. 0:46 8711+8696
 9  813 čt 29.11. 15:3429.11. 19:54 8711+8696
 9  813 st 28.11. 15:3428.11. 19:54 8740+8696
 9  806 st 28.11. 6:2728.11. 8:59 8740+8696
 6  803 út 27.11. 6:5027.11. 20:53 8740+8696
 6  806 po 26.11. 5:0226.11. 23:46 8740+8696
39 803 pá 23.11. 21:5024.11. 0:15 8740+8696*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8468+8469
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8735+8716

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.