Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8696

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180098

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 062 756 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 818 ne 21.1. 7:0822.1. 0:16 8737+8696
15 808 so 20.1. 5:1920.1. 23:31 8737+8696
26 811 pá 19.1. 5:4519.1. 22:36 8737+8696
6 805 čt 18.1. 5:1218.1. 14:45 8737+8696*MU
1+10 803 st 17.1. 5:0217.1. 21:20 8737+8696
9 831 út 16.1. 5:0117.1. 0:09 8737+8696
9 814 po 15.1. 5:5716.1. 0:56 8737+8696
24 803 čt 11.1. 6:0611.1. 20:16 8737+8696
24 810 st 10.1. 5:5310.1. 20:23 8737+8696
9 814 po 8.1. 6:358.1. 9:00 8737+8696
7+16 831 ne 7.1. 12:148.1. 1:15 8737+8696
9 809 so 6.1. 5:307.1. 0:56 8737+8696
6 811 pá 5.1. 4:205.1. 23:59 8737+8696
24 810 čt 4.1. 5:534.1. 20:23 8737+8696
9 816 st 3.1. 4:333.1. 20:27 8737+8696
9 803 út 2.1. 5:393.1. 0:36 8737+8696
Rok 2017
9+98 854 ne 31.12. 7:401.1. 5:49 8737+8696
6 812 pá 29.12. 15:1729.12. 20:46 8737+8696
9 814 pá 29.12. 6:3529.12. 9:00 8737+8696
9 803 st 27.12. 5:3927.12. 17:20 8737+8696*MU
5 805 pá 22.12. 5:0722.12. 19:48 8737+8696
11 807 čt 21.12. 5:4322.12. 1:13 8737+8696
5 817 st 20.12. 6:4520.12. 21:06 8737+8696
11 802 út 19.12. 6:4119.12. 22:36 8737+8696
15 810 po 18.12. 13:5818.12. 19:48 8737+8696
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.