Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8690

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 6. 4. 2018

Výrobní číslo: 180092

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 093 860 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 pá 6.4. 6:276.4. 8:59 8690+8740
15 814 st 4.4. 15:154.4. 21:07 8690+8740
 9  813 st 4.4. 6:494.4. 9:19 8690+8740
24 802 út 3.4. 7:553.4. 20:05 8690+8740*Z
15+98 856 po 2.4. 21:433.4. 5:31 8690
7+99 861 ne 1.4. 21:302.4. 5:08 8690
15+98 856 so 31.3. 21:431.4. 5:29 8690
15+98 856 pá 30.3. 21:4331.3. 5:29 8690
26+91 853 čt 29.3. 22:4730.3. 5:00 8690
 9  817 čt 29.3. 6:1229.3. 20:12 8695+8690
7+99 867 st 28.3. 21:4529.3. 4:42 8690
 9  820 st 28.3. 6:2128.3. 21:05 8690+8699
7+99 867 út 27.3. 21:4528.3. 4:42 8690
X 831 pá 16.3. 22:0017.3. 6:00 8690
1+98 353 čt 15.3. 4:1515.3. 5:22 8690*Z1
25+97 763 út 13.3. 23:0014.3. 0:30 8690*Z2
X 831 po 12.3. 22:0013.3. 6:00 8690
sjZI 889 pá 9.3. 9:009.3. 13:00 8690
X 831 čt 8.3. 22:009.3. 6:00 8690
X 831 út 6.3. 22:007.3. 6:00 8690
 9  813 po 5.3. 15:335.3. 19:54 8716+8690
 9  806 po 5.3. 6:275.3. 8:59 8716+8690
25+97 563 so 3.3. 1:403.3. 5:46 8690*Z3
 9  804 pá 2.3. 10:152.3. 19:32 8716+8690*Z4
3+31 806 čt 1.3. 14:111.3. 19:34 8716+8690
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8731+8732
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8633
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8349
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8168
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8732+8733

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.