Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8689

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 1. 6. 2017

Výrobní číslo: 180091

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 075 878 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
15 810 st 31.5. 14:3831.5. 18:31 8689+8680
9 813 st 31.5. 6:4931.5. 9:19 8689+8680
15 810 út 30.5. 14:3830.5. 18:31 8689+8680
9 813 út 30.5. 6:4930.5. 9:19 8689+8680
15 810 po 29.5. 14:3829.5. 18:31 8689+8680
9 813 po 29.5. 6:4929.5. 9:19 8689+8680
15 810 pá 26.5. 14:3826.5. 18:31 8689+8680
9 813 pá 26.5. 6:4926.5. 9:19 8689+8680
15 810 čt 25.5. 14:3825.5. 18:31 8689+8680
15 814 čt 25.5. 5:5125.5. 9:42 8689+8680
11 809 st 24.5. 4:0924.5. 18:00 8689+8680*MU
1 814 út 23.5. 14:4924.5. 1:12 8689+8680
6 808 út 23.5. 5:3923.5. 9:17 8689+8680
15 807 po 22.5. 6:4822.5. 19:58 8689+8680
24 807 pá 19.5. 6:4619.5. 20:05 8689+8680
6 803 čt 18.5. 14:4118.5. 20:36 8689+8680
6 803 čt 18.5. 4:5018.5. 9:57 8689+8680
6 802 st 17.5. 6:1717.5. 22:54 8689+8680
9 813 út 16.5. 15:3316.5. 19:54 8689+8680
1 814 út 16.5. 5:4116.5. 9:48 8689+8680
24 805 po 15.5. 6:1515.5. 19:45 8689+8680
24 803 pá 12.5. 5:5612.5. 19:26 8689+8680
6 803 čt 11.5. 14:4111.5. 20:36 8689+8680
6 808 čt 11.5. 5:3911.5. 9:17 8689+8680
24 801 st 10.5. 14:2210.5. 19:16 8689+8680
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.