Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8688

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 21. 11. 2017

Výrobní číslo: 180090

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 082 925 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
7+98 855 po 20.11. 20:4621.11. 5:00 8688
15 801 po 20.11. 14:3820.11. 18:31 8688+8733
15 810 po 20.11. 6:3020.11. 10:23 8688+8733
 1  801 ne 19.11. 4:2820.11. 1:12 8688+8733
 9  808 so 18.11. 7:4019.11. 0:46 8688+8733
 9  803 pá 17.11. 4:5518.11. 0:16 8688+8733
15 811 čt 16.11. 4:3916.11. 19:58 8688+8733
 1  807 st 15.11. 4:4815.11. 21:22 8688+8733
11 809 út 14.11. 4:0914.11. 19:44 8688+8733
 1  814 po 13.11. 14:4914.11. 1:12 8688+8733
16 804 ne 12.11. 12:4912.11. 23:28 8688+8733
11 809 pá 10.11. 4:0910.11. 19:44 8688+8733
 1  814 čt 9.11. 16:0010.11. 1:12 8688+8733*Z1
15 813 st 8.11. 6:548.11. 20:13 8688+8733
7+98 859 út 7.11. 21:058.11. 5:31 8688
 9  822 út 7.11. 4:337.11. 18:34 8688+8733
 9  823 po 6.11. 6:356.11. 20:34 8688+8733
7+98 859 ne 5.11. 21:066.11. 5:31 8688
7+91 857 so 4.11. 19:525.11. 4:39 8688
15+99 863 pá 3.11. 23:304.11. 5:40 8688*Z2
 1  802 pá 3.11. 6:023.11. 21:07 8688+8706
 9  817 čt 2.11. 6:122.11. 20:12 8688+8706
 1  805 st 1.11. 4:281.11. 19:30 8688+8706
 9  802 út 31.10. 5:181.11. 0:16 8688+8706
11 809 po 30.10. 4:0930.10. 19:44 8688+8706
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215+8239
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8718

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.