Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8687

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180089

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 191 253 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 855 st 17.10. 4:3618.10. 4:48 8687
 1  809 út 16.10. 6:3916.10. 20:31 8736+8687
30+98 853 po 15.10. 21:1416.10. 5:31 8687
Cvič 834 po 15.10. 6:0515.10. 14:00 8750+8687
25+92 851 ne 14.10. 20:4515.10. 5:48 8687
30+94 866 so 13.10. 23:2114.10. 6:02 8687
30+98 852 pá 12.10. 20:4413.10. 5:00 8687
 1  806 pá 12.10. 6:2812.10. 19:41 8687+8744
13+99 863 čt 11.10. 22:4512.10. 4:42 8687
11 809 čt 11.10. 4:0911.10. 19:45 8687+8744
13+97 866 st 10.10. 22:4911.10. 1:10 8687*MU
29 803 st 10.10. 5:5710.10. 19:50 8687+8699
11 802 út 9.10. 6:429.10. 20:41 8687+8699
13+99 863 po 8.10. 22:459.10. 4:42 8687
 1  805 po 8.10. 4:288.10. 21:26 8687+8699
16 106 po 8.10. 0:208.10. 1:14 8687+8699*Z
 9  833 pá 5.10. 7:176.10. 0:12 8731+8687
 9  817 čt 4.10. 6:124.10. 20:12 8731+8687
2+92 855 st 3.10. 4:364.10. 4:48 8687
15+98 853 po 1.10. 21:382.10. 5:31 8687
24 801 po 1.10. 14:221.10. 19:16 8714+8687
 1  814 po 1.10. 5:411.10. 9:48 8714+8687
15+98 852 so 29.9. 20:5830.9. 5:00 8687
7+91 857 pá 28.9. 21:5029.9. 4:39 8687
2+92 856 čt 27.9. 22:2528.9. 5:18 8687
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9061

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.