Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8687

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180089

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 267 256 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 356 so 18.1. 23:3619.1. 5:23 8687
7+99 366 pá 17.1. 21:4118.1. 4:02 8687
16 321 pá 17.1. 16:1117.1. 18:45 8687+8696
 9  334 pá 17.1. 7:0917.1. 9:39 8687+8696
15+98 356 čt 16.1. 21:1617.1. 5:22 8687
15 305 čt 16.1. 14:5816.1. 19:11 8687+8696
16 314 čt 16.1. 7:0216.1. 10:05 8687+8696
14+94 362 st 15.1. 20:5716.1. 5:54 8687
16 320 st 15.1. 16:0315.1. 18:37 8687+8696
16 321 st 15.1. 6:3615.1. 9:41 8687+8696
14+94 362 út 14.1. 20:5715.1. 5:54 8687
16 320 út 14.1. 16:0314.1. 18:37 8687+8696
 9  334 út 14.1. 7:0914.1. 9:39 8687+8696
1+96 361 po 13.1. 20:5614.1. 5:01 8687
16 320 po 13.1. 16:0313.1. 18:37 8687+8696
 9  334 po 13.1. 7:0913.1. 8:30 8687+8696*MU
7+99 366 ne 12.1. 21:4113.1. 4:07 8687
14+94 360 so 11.1. 21:5512.1. 5:26 8687
7+99 367 pá 10.1. 22:2111.1. 4:22 8687
16 321 pá 10.1. 16:1110.1. 18:45 8657+8687
 9  334 pá 10.1. 7:0910.1. 9:39 8657+8687
1+98 355 čt 9.1. 22:2410.1. 4:58 8687
16 320 čt 9.1. 16:039.1. 18:37 8687+8657
 9  334 čt 9.1. 7:099.1. 9:39 8687+8657
7+99 367 st 8.1. 22:219.1. 4:37 8687
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.