Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8687

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180089

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 135 046 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 801 so 20.1. 4:3320.1. 23:59 8687+8710
14 802 pá 19.1. 14:4019.1. 22:03 8687+8710
6 803 pá 19.1. 7:0519.1. 9:49 8687+8710
26+97 867 čt 18.1. 19:3019.1. 4:54 8687
7+99 862 st 17.1. 20:4618.1. 5:40 8687
9 804 st 17.1. 5:2317.1. 19:32 8687+8685
9 827 út 16.1. 4:5316.1. 18:52 8687+8685
1+10 813 po 15.1. 7:4016.1. 0:34 8687+8685*Z
7+98 859 ne 14.1. 21:0315.1. 5:31 8687
15+99 863 so 13.1. 20:5814.1. 4:52 8687
7+91 857 pá 12.1. 22:0113.1. 4:39 8687
15+99 861 čt 11.1. 19:5512.1. 5:08 8687
15+99 861 st 10.1. 19:5511.1. 5:08 8687
7+98 859 so 6.1. 21:037.1. 5:29 8687
7+98 855 pá 5.1. 21:006.1. 5:00 8687
9 813 čt 4.1. 6:224.1. 20:12 8725+8687
1+10 814 st 3.1. 5:023.1. 19:57 8725+8687
11 806 út 2.1. 6:172.1. 20:25 8725+8687
5 803 po 1.1. 13:181.1. 21:21 8687
Rok 2017
11 806 pá 29.12. 6:1729.12. 19:44 8725+8687
1 811 čt 28.12. 6:2928.12. 21:22 8725+8687
11 809 st 27.12. 12:5027.12. 20:14 8725+8687*Z1
6 812 út 26.12. 7:5927.12. 0:34 8687
5 803 po 25.12. 13:1825.12. 21:21 8687
7+98 859 pá 22.12. 21:1523.12. 5:29 8687
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8714+8721
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8679+8699

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.