Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8687

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180089

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 235 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 361 út 20.8. 22:2521.8. 4:37 8687
1+96 361 ne 18.8. 20:5619.8. 5:01 8725+8687
1+98 359 so 17.8. 20:2318.8. 4:32 8687
15+98 356 pá 16.8. 23:3617.8. 5:23 8687
1+96 361 so 10.8. 21:2611.8. 5:01 8687
15+98 853 so 10.8. 0:4510.8. 5:14 8687*Z
1+98 355 čt 8.8. 20:249.8. 4:58 8687
1+98 355 st 7.8. 20:248.8. 4:58 8687
15+98 356 út 6.8. 23:157.8. 5:22 8687
5+99 361 po 5.8. 19:476.8. 4:37 8687
sjMO 301 po 5.8. 3:255.8. 4:11 8687
Cvič 308 ne 4.8. 6:004.8. 14:00 8687
15+99 363 so 3.8. 22:314.8. 4:02 8687
1+98 354 so 3.8. 2:003.8. 4:12 8687*Z1
13+99 362 čt 1.8. 19:212.8. 5:10 8687
15+99 364 st 31.7. 20:211.8. 5:38 8687
15+98 351 út 30.7. 20:3631.7. 5:43 8687
24+99 361 po 29.7. 20:3230.7. 4:37 8687
15+98 356 ne 28.7. 23:1529.7. 5:22 8687
15+99 363 so 27.7. 22:3128.7. 4:02 8687
1+98 354 pá 26.7. 21:2527.7. 4:17 8687
13+97 364 čt 25.7. 20:2926.7. 5:08 8687
5+94 369 so 6.7. 21:047.7. 4:23 8687
14+94 361 pá 5.7. 20:536.7. 5:54 8687
7+99 366 čt 4.7. 21:445.7. 4:05 8687
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8629

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.