Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8687

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180089

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 170 913 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36+97 866 so 21.7. 22:4822.7. 4:19 8687
25+92 867 pá 20.7. 21:5721.7. 4:23 8687
11+91 860 čt 19.7. 19:5620.7. 5:00 8687
15+98 856 st 18.7. 23:2219.7. 5:24 8687
7+99 867 út 17.7. 22:3518.7. 4:42 8687
15+98 855 po 16.7. 23:0217.7. 4:55 8687
2+92 869 ne 15.7. 19:4616.7. 4:48 8687
2+92 860 so 14.7. 20:3215.7. 4:53 8687
36+92 861 pá 13.7. 21:3014.7. 5:48 8687*Z
sjZI 801 pá 13.7. 3:0613.7. 4:21 8687
sjZI 801 čt 12.7. 3:0612.7. 4:21 8687
7+99 867 ne 1.7. 22:352.7. 4:42 8687
2+92 860 so 30.6. 20:321.7. 4:53 8687
26+97 867 pá 29.6. 22:0030.6. 4:19 8687*Z1
 9  817 pá 29.6. 6:1229.6. 20:12 8687+8740
26 809 čt 28.6. 5:3428.6. 22:03 8687+8740
 9  823 st 27.6. 6:3527.6. 20:34 8687+8740
7+99 861 út 26.6. 21:3027.6. 5:08 8687
3+6 814 út 26.6. 6:3826.6. 17:52 8740+8687
2+92 851 po 25.6. 4:3626.6. 4:48 8687
7+91 857 so 23.6. 22:4724.6. 4:39 8687
7+99 867 pá 22.6. 22:1123.6. 4:11 8687
 1  806 pá 22.6. 6:2822.6. 19:41 8687+8740
2+92 851 čt 21.6. 21:5022.6. 4:48 8687*Z2
 9  827 čt 21.6. 4:5221.6. 18:52 8687+8745
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8238
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8724
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8695

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.