Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8686

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 22. 12. 2017

Výrobní číslo: 180088

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 066 316 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
6 808 pá 22.12. 6:4022.12. 9:17 8686+8699
6 815 čt 21.12. 15:1221.12. 17:49 8686+8706
9 813 čt 21.12. 6:4921.12. 9:19 8686+8706
6 815 st 20.12. 15:1220.12. 17:49 8686+8706
9 813 st 20.12. 6:4920.12. 9:19 8686+8706
6 815 út 19.12. 15:1219.12. 17:49 8686+8706
1 814 út 19.12. 5:4119.12. 7:30 8686+8706*MU
24 806 po 18.12. 6:2318.12. 19:55 8686+8706
15 801 pá 15.12. 14:3815.12. 18:31 8686+8706
9 806 pá 15.12. 6:2715.12. 8:59 8686+8706
9 813 čt 14.12. 15:3314.12. 19:54 8686+8706
15 801 čt 14.12. 4:5914.12. 9:02 8686+8690
5 811 st 13.12. 5:5913.12. 23:08 8686+8690
24 808 út 12.12. 6:3812.12. 20:05 8686+8690
15 808 po 11.12. 12:0011.12. 21:26 8686+8690*Z
15 805 po 11.12. 5:5111.12. 9:42 8686+8690
6 806 pá 8.12. 5:208.12. 21:40 8686+8690
5 811 čt 7.12. 5:597.12. 23:08 8686+8690
1 807 st 6.12. 4:486.12. 21:37 8686+8690
9 806 út 5.12. 15:056.12. 0:26 8686+8690
1 814 út 5.12. 5:415.12. 9:48 8686+8690
15 808 po 4.12. 4:194.12. 21:26 8686+8690
15 808 ne 3.12. 5:193.12. 23:31 8686+8690
1 801 so 2.12. 4:282.12. 20:52 8686+8690
6 801 pá 1.12. 4:522.12. 0:34 8686+8690
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8745+8733

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.