Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8685

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180087

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 123 126 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  814 po 23.4. 5:5724.4. 0:56 8685+8678
15 806 so 21.4. 6:0421.4. 21:22 8685+8678
 1  814 pá 20.4. 14:4920.4. 20:52 8685+8678
 9  813 čt 19.4. 6:4919.4. 9:19 8685+8678
 9  813 st 18.4. 15:3318.4. 19:54 8685+8678
 1  814 st 18.4. 5:4118.4. 9:48 8685+8678
11 805 út 17.4. 5:4417.4. 18:52 8685+8678
11 802 po 16.4. 6:4116.4. 20:41 8685+8678
 7  804 ne 15.4. 12:4515.4. 23:31 8685+8678
3+6 814 pá 13.4. 16:4013.4. 17:51 8685+8678*Z
 9  822 čt 12.4. 4:3312.4. 18:34 8685+8678
 9  809 st 11.4. 5:3712.4. 0:36 8685+8678
 1  810 út 10.4. 7:1510.4. 14:30 8685+8678*Z1
 9  804 po 9.4. 5:239.4. 19:32 8685+8678
 9  818 ne 8.4. 7:089.4. 0:16 8685+8678
9+22 808 so 7.4. 6:448.4. 0:46 8685+8678
3+6 821 pá 6.4. 4:236.4. 22:11 8685+8678
11 803 čt 5.4. 5:036.4. 0:51 8685+8678
 9  805 st 4.4. 5:294.4. 22:09 8685+8678
 5  811 út 3.4. 5:593.4. 20:44 8685+8678
15+98 855 po 2.4. 21:233.4. 5:00 8685
7+99 867 ne 1.4. 21:422.4. 4:42 8685
15+98 855 so 31.3. 21:231.4. 5:00 8685
5+94 861 pá 30.3. 19:1231.3. 5:45 8685
25+92 854 čt 29.3. 21:3330.3. 5:48 8685
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8745+8744
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8725+8732

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.