Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8684

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180086

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 131 093 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  318 po 10.12. 14:5310.12. 19:37 8685+8684
 9  334 po 10.12. 7:0910.12. 9:39 8685+8684
20 309 pá 7.12. 4:118.12. 0:33 8685+8684
 9  326 čt 6.12. 5:407.12. 0:49 8685+8684
 9  307 st 5.12. 4:335.12. 21:00 8685+8684
 9  307 út 4.12. 4:334.12. 21:00 8685+8684
 9  307 po 3.12. 4:333.12. 21:00 8685+8684
 5  313 pá 30.11. 4:5630.11. 22:12 8685+8684
 5  304 čt 29.11. 5:4929.11. 21:09 8685+8684
 9  326 st 28.11. 5:4029.11. 0:49 8685+8684
20 309 út 27.11. 4:1128.11. 0:33 8685+8684
20 315 po 26.11. 4:5227.11. 1:13 8685+8684
20 315 pá 23.11. 4:5224.11. 1:12 8685+8684
15 305 čt 22.11. 14:5822.11. 18:51 8685+8684
12 316 čt 22.11. 4:5522.11. 10:36 8685+8684
 5  302 st 21.11. 14:5021.11. 20:54 8685+8684
 5  302 st 21.11. 4:0821.11. 10:13 8685+8684
20 315 út 20.11. 4:5221.11. 1:12 8685+8684
 9  304 po 19.11. 6:3520.11. 1:09 8685+8684
20 314 pá 16.11. 15:1316.11. 20:43 8685+8684
12 316 pá 16.11. 4:5516.11. 10:36 8685+8684
 5  302 čt 15.11. 14:5015.11. 20:54 8685+8684
20 309 čt 15.11. 4:1215.11. 12:35 8685+8684*MU
20 309 st 14.11. 4:1215.11. 0:32 8685+8684
10 324 út 13.11. 15:2614.11. 1:24 8685+8684
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.