Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8684

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180086

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 122 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 321 út 16.10. 6:4516.10. 9:49 8685+8684
30 309 po 15.10. 15:2515.10. 18:23 8685+8684
30 318 po 15.10. 6:0515.10. 9:55 8685+8684
30 315 pá 12.10. 4:4712.10. 21:35 8685+8684
16 316 čt 11.10. 14:5912.10. 0:14 8685+8684
 5  302 čt 11.10. 4:0811.10. 10:14 8685+8684
30 310 st 10.10. 5:3210.10. 22:05 8685+8684
30 306 út 9.10. 5:479.10. 21:43 8685+8684
16 316 po 8.10. 14:599.10. 0:14 8685+8684
30 320 po 8.10. 6:088.10. 9:11 8685+8684
15 305 pá 5.10. 14:585.10. 18:51 8685+8684
12 316 pá 5.10. 4:555.10. 10:36 8685+8684
20 309 čt 4.10. 4:125.10. 0:52 8685+8684
 9  315 st 3.10. 5:024.10. 0:09 8685+8684
 5  313 út 2.10. 4:582.10. 22:27 8685+8684
 5  313 po 1.10. 4:581.10. 22:27 8685+8684
 9  315 čt 27.9. 5:0228.9. 0:09 8685+8684
 9  334 st 26.9. 15:5726.9. 20:30 8685+8684
20 315 st 26.9. 4:5226.9. 9:09 8685+8684*MU*1
20 309 út 25.9. 4:1226.9. 0:32 8685+8684
16 307 po 24.9. 14:1824.9. 22:23 8685+8684
12 316 po 24.9. 4:5524.9. 10:36 8685+8684
 7  307 pá 21.9. 15:1221.9. 21:52 8685+8684
 9  329 pá 21.9. 4:4321.9. 9:19 8685+8684
12 312 čt 20.9. 14:3521.9. 1:02 8685+8684
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.