Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8684

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180086

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 092 228 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26+91 853 st 25.4. 22:4726.4. 5:00 8684
 9  813 st 25.4. 15:3325.4. 19:54 8733+8684
 9  806 st 25.4. 6:2725.4. 8:59 8733+8684
15+98 856 út 24.4. 21:4325.4. 5:31 8684
 1  810 út 24.4. 5:3124.4. 18:28 8733+8684
3+6 824 po 23.4. 4:5523.4. 19:11 8733+8684
15+99 862 so 21.4. 21:0322.4. 5:08 8684
2+92 852 pá 20.4. 19:1521.4. 5:19 8684
Cvič 843 pá 20.4. 6:0020.4. 14:00 8750+8684
8+94 851 čt 19.4. 20:3720.4. 5:45 8684
8+94 851 st 18.4. 20:3719.4. 5:45 8684
15+99 862 út 17.4. 21:0318.4. 5:40 8684
15 811 út 17.4. 15:2317.4. 19:34 8750+8684
26+97 867 po 16.4. 19:2617.4. 4:25 8684
15+98 856 ne 15.4. 21:4316.4. 5:31 8684
15+98 856 so 14.4. 21:4315.4. 5:29 8684
15+98 856 pá 13.4. 21:4314.4. 5:29 8684
 9  823 pá 13.4. 6:3513.4. 20:34 8733+8684
15+98 856 čt 12.4. 21:4313.4. 5:31 8684
 1  810 čt 12.4. 5:3112.4. 18:28 8740+8684
 5  817 st 11.4. 6:4511.4. 21:21 8740+8684
7+99 861 út 10.4. 21:3011.4. 5:08 8684
26 814 út 10.4. 6:0710.4. 19:57 8740+8684
2+92 851 po 9.4. 4:3710.4. 4:48 8684
7+99 861 so 7.4. 21:458.4. 4:48 8684


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.