Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8684

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 6. 6. 2019

Výrobní číslo: 180086

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 149 227 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
16 307 čt 6.6. 14:186.6. 22:23 8747+8684
20 309 čt 6.6. 4:466.6. 10:00 8747+8684
 5  313 st 5.6. 4:565.6. 22:28 8747+8684
 9  325 út 4.6. 15:214.6. 20:07 8747+8684
 5  302 út 4.6. 4:074.6. 10:13 8747+8684
 7  307 po 3.6. 15:123.6. 21:46 8747+8684
20 314 po 3.6. 4:463.6. 9:59 8747+8684
10 324 pá 31.5. 15:261.6. 1:24 8747+8684
 7  307 pá 31.5. 5:1631.5. 9:59 8747+8684
16 321 čt 30.5. 16:1130.5. 18:45 8747+8684
 9  329 čt 30.5. 4:4330.5. 9:19 8747+8684
 9  325 st 29.5. 15:2129.5. 20:07 8747+8684
 4  303 st 29.5. 6:0029.5. 9:01 8747+8684
16 314 út 28.5. 15:1528.5. 23:34 8747+8684
 9  329 út 28.5. 4:4328.5. 9:19 8747+8684
 9  315 po 27.5. 5:0227.5. 13:30 8747+8684*MU
10 318 pá 24.5. 14:3725.5. 0:44 8747+8684
10 324 pá 24.5. 6:3224.5. 10:16 8747+8684
20 314 čt 23.5. 15:1123.5. 20:42 8747+8684
 4  309 čt 23.5. 6:2323.5. 9:33 8747+8684
15 305 st 22.5. 14:5822.5. 18:51 8747+8684
14 307 st 22.5. 4:2322.5. 11:35 8747+8684
 9  326 út 21.5. 5:4022.5. 0:49 8747+8684
10 324 po 20.5. 15:2621.5. 1:24 8747+8684
 4  312 po 20.5. 5:0320.5. 9:41 8747+8684
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.