Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8680

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179985

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 137 945 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  806 st 25.4. 6:2825.4. 21:22 8687+8680
3+6 814 út 24.4. 6:3824.4. 17:51 8687+8680
26+91 853 po 23.4. 22:4724.4. 5:00 8680
26 814 po 23.4. 6:0723.4. 19:57 8687+8680
 9  823 pá 20.4. 6:3520.4. 20:34 8687+8680
15+98 855 čt 19.4. 21:2320.4. 5:00 8680
 1  810 čt 19.4. 5:3119.4. 18:28 8687+8680
 5  811 út 17.4. 5:5917.4. 20:44 8687+8680
 9  817 po 16.4. 6:1216.4. 20:12 8687+8680
6+9 828 ne 15.4. 4:3115.4. 23:49 8687+8680
11 807 pá 13.4. 5:4513.4. 22:43 8687+8680
 9  806 čt 12.4. 15:0513.4. 0:26 8687+8680
 9  806 čt 12.4. 6:2712.4. 8:59 8687+8680
11 802 st 11.4. 6:4111.4. 20:41 8687+8680
3+6 801 út 10.4. 5:1610.4. 23:09 8687+8680
 5  807 po 9.4. 5:289.4. 22:20 8687+8680
5+94 861 pá 6.4. 21:427.4. 5:45 8680
11 809 pá 6.4. 4:106.4. 19:44 8687+8680
 9  809 čt 5.4. 5:376.4. 0:36 8687+8680
 5  811 st 4.4. 5:594.4. 20:44 8687+8680
24 805 út 3.4. 6:103.4. 20:38 8687+8680
11 809 čt 29.3. 14:0029.3. 19:44 8687+8680*Z
3+6 801 čt 29.3. 5:1629.3. 9:10 8687+8680*MU
3+6 822 st 28.3. 14:4628.3. 20:26 8687+8680
3+6 822 st 28.3. 6:0628.3. 10:55 8687+8680
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8238+8234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.