Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8680

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179985

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 124 652 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 857 so 20.1. 22:0121.1. 4:39 8680
15+99 863 pá 19.1. 21:3120.1. 5:40 8680
24 805 pá 19.1. 5:5019.1. 20:38 8740+8680
6 801 čt 18.1. 4:3918.1. 19:00 8740+8680
6 805 st 17.1. 5:1218.1. 0:58 8740+8680
5 806 út 16.1. 5:1017.1. 0:47 8740+8680
9 831 po 15.1. 5:0116.1. 0:09 8740+8680
15 802 ne 14.1. 13:4014.1. 21:41 8740+8680
7 804 so 13.1. 5:0413.1. 21:26 8740+8680
15 809 pá 12.1. 4:3912.1. 19:58 8740+8680
11 809 čt 11.1. 4:3611.1. 21:06 8740+8680
6 811 st 10.1. 4:2010.1. 23:59 8740+8680
15 802 út 9.1. 5:1910.1. 0:51 8740+8680
6 807 po 8.1. 5:518.1. 20:31 8740+8680
15 804 ne 7.1. 4:197.1. 20:11 8740+8680
15 806 so 6.1. 20:307.1. 0:31 8740+8680*Z
15 806 čt 4.1. 6:044.1. 21:26 8740+8680
15 809 st 3.1. 4:393.1. 19:58 8740+8680
15 802 út 2.1. 5:193.1. 0:51 8740+8680
Rok 2017
11 809 pá 29.12. 6:4229.12. 20:14 8740+8680
11 804 čt 28.12. 4:1029.12. 1:12 8740+8680
9 827 st 27.12. 5:2328.12. 0:16 8740+8680
15 805 út 26.12. 4:3927.12. 0:31 8740+8680
15 807 po 25.12. 6:5926.12. 0:51 8740+8680
6 817 so 23.12. 8:2523.12. 21:30 8740+8680
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8681+8658

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.