Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8680

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179985

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 172 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 po 15.10. 4:2815.10. 21:26 8713+8680
 1  805 ne 14.10. 9:2214.10. 21:41 8713+8680
29 801 so 13.10. 4:3013.10. 21:08 8713+8680
 9  802 pá 12.10. 6:1913.10. 0:57 8713+8680
13+97 867 čt 11.10. 21:3412.10. 4:54 8680
11 812 čt 11.10. 6:1611.10. 20:02 8713+8680
 1  812 st 10.10. 5:4911.10. 0:50 8713+8680
29 803 út 9.10. 5:579.10. 20:10 8713+8680
 9  814 po 8.10. 5:429.10. 0:17 8713+8680
 9  806 ne 7.10. 17:458.10. 0:57 8713+8680*Z
7+91 857 so 6.10. 21:507.10. 4:39 8680
2+92 856 pá 5.10. 22:256.10. 5:18 8680
 9  823 pá 5.10. 6:355.10. 20:34 8700+8680
7+99 864 čt 4.10. 21:465.10. 5:08 8680
 9  820 čt 4.10. 6:214.10. 20:21 8680+8744
13+99 863 st 3.10. 22:454.10. 4:42 8680
11 802 st 3.10. 6:413.10. 20:41 8714+8680
15+98 853 út 2.10. 21:383.10. 5:31 8680
24 801 út 2.10. 14:222.10. 19:16 8750+8680
24 801 út 2.10. 5:442.10. 10:36 8750+8680
Cvič 824 po 1.10. 6:001.10. 14:00 8750+8680
11 802 čt 27.9. 6:4127.9. 18:45 8750+8680*MU
2+91 853 st 26.9. 20:4727.9. 5:00 8680
 9  820 st 26.9. 6:2126.9. 11:25 8735+8680*MU
13+97 866 út 25.9. 22:3426.9. 4:25 8680
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8714+8723
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.