Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8676

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 2. 2. 2018

Výrobní číslo: 179981

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 148 666 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
3+31 811 pá 2.2. 14:512.2. 20:09 8732+8676
 9  813 pá 2.2. 6:492.2. 9:19 8719+8676
 9  813 čt 1.2. 6:491.2. 9:19 8719+8676
 9  813 st 31.1. 6:4931.1. 9:19 8719+8676
 9  813 út 30.1. 15:3330.1. 19:54 8719+8676
 9  813 út 30.1. 6:4930.1. 9:19 8719+8676
3+31 811 po 29.1. 4:5429.1. 10:17 8741+8676
24 804 pá 26.1. 5:3926.1. 20:25 8741+8676
 5  817 čt 25.1. 6:4525.1. 21:06 8741+8676
3+31 806 st 24.1. 14:1124.1. 19:34 8741+8676
3+31 811 st 24.1. 4:5424.1. 10:17 8741+8676
3+31 811 út 23.1. 14:5124.1. 0:23 8741+8676
3+31 806 út 23.1. 4:1423.1. 9:37 8741+8676
11 803 po 22.1. 5:0322.1. 20:51 8741+8676
22 528 pá 19.1. 15:4019.1. 18:16 8750+8676*Z1
 6  805 čt 18.1. 14:4519.1. 0:58 8750+8676*Z2
 9  817 st 17.1. 8:5517.1. 20:12 8750+8676*Z3
 5  817 út 16.1. 18:4516.1. 21:06 8750+8676*Z4
 5  811 po 15.1. 5:5915.1. 20:44 8750+8676
1+10 803 so 13.1. 4:4214.1. 0:34 8750+8676
24 803 pá 12.1. 6:0612.1. 20:16 8750+8676
 9  813 st 10.1. 6:2210.1. 20:12 8750+8676
24 810 út 9.1. 5:539.1. 20:23 8750+8676
24 805 po 8.1. 6:258.1. 19:36 8750+8676
Cvič 821 pá 5.1. 6:005.1. 14:00 8750+8676
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8560+8552
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8737+8696
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8735+8734
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8745+8743

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.