Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8674

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 10. 8. 2017

Výrobní číslo: 179979

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 166 060 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
11 804 út 8.8. 4:099.8. 1:12 8687+8674
 9  801 po 7.8. 5:498.8. 0:26 8687+8674
 1  807 ne 6.8. 12:176.8. 20:26 8687+8674
 9  818 so 5.8. 6:385.8. 23:49 8687+8674
11 804 pá 4.8. 4:095.8. 1:12 8687+8674
 1  809 čt 3.8. 5:204.8. 1:13 8687+8674
 1  809 st 2.8. 5:203.8. 1:13 8687+8674
 9  804 út 1.8. 5:291.8. 10:00 8687+8674
11 806 po 31.7. 6:1731.7. 17:30 8687+8674*MU
12 808 pá 28.7. 12:5928.7. 20:38 8687+8674
12 801 pá 28.7. 5:1728.7. 10:33 8687+8674
12 808 čt 27.7. 12:5927.7. 20:38 8687+8674
12 801 čt 27.7. 5:1727.7. 10:33 8687+8674
 9  813 st 26.7. 13:1526.7. 20:12 8687+8674*Z
12 808 út 25.7. 12:5925.7. 20:38 8687+8674
12 801 út 25.7. 5:1725.7. 10:33 8687+8674
12 807 po 24.7. 4:1925.7. 0:58 8687+8674
 9  814 ne 23.7. 4:3323.7. 23:49 8687+8674
 9  818 so 22.7. 6:3822.7. 23:49 8687+8674
 9  827 pá 21.7. 5:2322.7. 0:16 8687+8674
12 810 čt 20.7. 9:3520.7. 20:53 8687+8674*Z1
12 803 út 18.7. 5:3818.7. 19:42 8687+8674
12 810 po 17.7. 4:3917.7. 20:53 8687+8674
 9  804 ne 16.7. 5:3317.7. 0:56 8687+8674
 1  804 so 15.7. 4:2515.7. 21:54 8687+8674
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8664+8666
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8663+8659

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.