Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8673

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Byty Devonská (od července 2011 do července 2012)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 9. 1. 2018

Výrobní číslo: 179978

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 094 027 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
12 813 st 1.2. 5:121.2. 12:00 8673+8674*MU
 1  802 út 31.1. 6:2831.1. 21:16 8673+8674
 9  827 po 30.1. 4:5330.1. 18:58 8673+8674
15+58 354 so 28.1. 5:5629.1. 5:45 8673
20+54 350 pá 27.1. 21:2128.1. 4:27 8673
 4  302 pá 27.1. 13:1927.1. 20:27 8673+8620
16 312 pá 27.1. 6:5927.1. 9:57 8673+8620
 5  310 čt 26.1. 4:2727.1. 0:41 8673+8620
 4  305 st 25.1. 13:4325.1. 21:07 8673+8620
 9  329 st 25.1. 6:5725.1. 9:19 8673+8620
 9  308 út 24.1. 6:3924.1. 18:47 8673+8620
 9  329 po 23.1. 15:3623.1. 20:14 8673+8620
 4  303 po 23.1. 5:5023.1. 9:41 8673+8620
21 310 pá 20.1. 15:1820.1. 18:36 8673
21 308 pá 20.1. 6:1820.1. 9:40 8673
21 312 čt 19.1. 15:3419.1. 18:56 8673
15 302 čt 19.1. 5:5519.1. 9:29 8673
15 311 st 18.1. 7:0418.1. 20:18 8673
1+58 352 út 17.1. 20:1818.1. 4:55 8673
15+58 354 po 16.1. 15:0817.1. 5:45 8673
21 311 po 16.1. 6:4516.1. 10:06 8673
1+58 351 ne 15.1. 19:3616.1. 4:22 8673
7+59 366 so 14.1. 7:2115.1. 5:10 8673
7+59 364 pá 13.1. 20:2114.1. 4:23 8673
21 312 pá 13.1. 15:3413.1. 18:56 8673
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.