Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8669

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179974

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 193 578 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjMO 301 út 16.10. 3:2716.10. 4:11 8669
sjMO 301 po 15.10. 3:2715.10. 4:11 8669
Cvič 307 ne 14.10. 6:0014.10. 14:00 8669
sjMO 301 ne 14.10. 3:2714.10. 4:11 8669
Cvič 308 so 13.10. 6:0013.10. 14:00 8669
sjMO 301 so 13.10. 3:2713.10. 4:11 8669
7+99 362 pá 12.10. 2:3712.10. 5:38 8669*Z
sjMO 301 čt 11.10. 3:2711.10. 4:11 8669
Cvič 333 st 10.10. 6:0010.10. 14:00 8669
sjMO 301 st 10.10. 3:2710.10. 4:11 8669
Cvič 307 út 9.10. 14:009.10. 22:00 8669
Cvič 333 út 9.10. 6:009.10. 14:00 8669
sjMO 301 út 9.10. 3:279.10. 4:11 8669
sjMO 301 po 8.10. 3:278.10. 4:11 8669
sjMO 301 ne 7.10. 3:277.10. 4:11 8669
Cvič 308 so 6.10. 6:006.10. 14:00 8669
sjMO 301 so 6.10. 3:276.10. 4:11 8669
21 308 pá 5.10. 6:235.10. 9:40 8669
7+99 367 čt 4.10. 22:335.10. 4:37 8669
21 307 čt 4.10. 14:544.10. 18:12 8669
21 312 čt 4.10. 6:554.10. 10:16 8669
15+98 351 st 3.10. 21:364.10. 5:43 8669
sjMO 301 út 2.10. 3:272.10. 4:11 8669
sjMO 301 po 1.10. 3:271.10. 4:11 8669
sjMO 301 ne 30.9. 3:2730.9. 4:11 8669
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.