Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8669

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179974

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 220 976 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 301 st 19.6. 3:5620.6. 1:23 8663+8669
12 301 út 18.6. 3:5619.6. 1:23 8663+8669
12 301 po 17.6. 3:5618.6. 1:23 8663+8669
1+98 355 so 15.6. 22:1816.6. 4:31 8669
7+99 367 pá 14.6. 22:5115.6. 4:22 8669
 9  307 pá 14.6. 4:3314.6. 21:00 8663+8669
12 301 čt 13.6. 3:5614.6. 1:23 8663+8669
12 301 st 12.6. 3:5612.6. 17:25 8663+8669*MU
 9  315 út 11.6. 5:0212.6. 0:09 8663+8669
 9  315 po 10.6. 5:0211.6. 0:09 8663+8669
14+94 361 so 8.6. 22:049.6. 5:54 8663+8669
7+99 366 pá 7.6. 22:318.6. 4:02 8669
 9  307 pá 7.6. 4:337.6. 21:00 8663+8669
 9  326 čt 6.6. 5:407.6. 0:49 8663+8669
 7  313 st 5.6. 8:305.6. 18:44 8663+8669*Z
 9  315 út 4.6. 5:025.6. 0:09 8663+8669
 9  326 po 3.6. 5:404.6. 0:49 8663+8669
7+99 362 ne 2.6. 21:413.6. 5:10 8669
14+94 361 so 1.6. 20:572.6. 5:54 8669
15+98 351 pá 31.5. 21:361.6. 5:45 8669
 9  307 pá 31.5. 4:3331.5. 21:00 8663+8669
 9  315 čt 30.5. 5:0231.5. 0:09 8663+8669
sjMO 301 čt 30.5. 3:2730.5. 4:11 8663+8669
12 312 st 29.5. 14:3530.5. 1:03 8663+8669
 4  312 st 29.5. 5:0329.5. 9:41 8626+8669
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.