Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8669

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179974

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 158 988 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+99 365 st 25.4. 19:5426.4. 5:10 8669
21 312 po 23.4. 15:3523.4. 18:56 8669
21 307 po 23.4. 6:1123.4. 9:24 8669
7+99 360 ne 22.4. 22:2223.4. 4:37 8669
5+94 357 so 21.4. 19:1822.4. 4:27 8669
7+99 369 pá 20.4. 22:0221.4. 4:02 8669
20 315 pá 20.4. 4:5220.4. 20:42 8645+8669
16 311 čt 19.4. 6:5620.4. 0:44 8645+8669
16 311 st 18.4. 6:5619.4. 0:44 8645+8669
16 311 út 17.4. 6:5618.4. 0:44 8645+8669
16 311 po 16.4. 6:5617.4. 0:44 8645+8669
 7  314 pá 13.4. 15:1213.4. 20:04 8645+8669
16 319 pá 13.4. 7:1813.4. 12:15 8645+8669*MU
 9  318 čt 12.4. 14:5312.4. 19:37 8645+8669
 9  334 čt 12.4. 7:0912.4. 9:39 8645+8669
 9  325 st 11.4. 15:2111.4. 20:07 8645+8669
15 306 st 11.4. 7:0611.4. 9:07 8645+8669
 9  325 út 10.4. 15:2110.4. 20:07 8645+8669
16 323 út 10.4. 6:0710.4. 8:45 8645+8669
20 309 po 9.4. 4:1210.4. 0:32 8645+8669
7+99 360 so 7.4. 22:228.4. 4:22 8669
5+94 357 pá 6.4. 21:477.4. 4:27 8669
16 336 pá 6.4. 16:196.4. 18:51 8645+8669
16 324 pá 6.4. 6:206.4. 8:53 8645+8669
 9  334 čt 5.4. 15:575.4. 20:30 8645+8669
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.