Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8668

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 4. 10. 2017

Výrobní číslo: 179973

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 155 902 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
15 810 st 4.10. 6:304.10. 10:23 8747+8668
15 805 út 3.10. 15:104.10. 0:51 8747+8668
 1  814 út 3.10. 5:413.10. 9:48 8747+8668
15 810 po 2.10. 13:582.10. 19:48 8747+8668
15 805 po 2.10. 5:512.10. 9:42 8747+8668
11 812 pá 29.9. 6:1629.9. 20:02 8747+8668
 9  813 st 27.9. 15:3327.9. 19:54 8747+8668
15 801 st 27.9. 4:5927.9. 9:02 8747+8668
 9  823 út 26.9. 6:3526.9. 20:34 8747+8668
15 811 po 25.9. 4:3925.9. 19:58 8747+8668
15 803 ne 24.9. 6:4024.9. 21:30 8747+8668*Z1
 9  802 pá 22.9. 5:1823.9. 0:16 8747+8668
 1  807 čt 21.9. 4:4821.9. 21:37 8747+8668
 6  814 st 20.9. 4:3021.9. 0:24 8747+8668
15 809 út 19.9. 7:1019.9. 22:32 8747+8668
 9  822 po 18.9. 4:3318.9. 18:34 8747+8668
 9  814 ne 17.9. 4:3317.9. 23:49 8747+8668
 1  806 so 16.9. 7:4116.9. 22:07 8747+8668
11 801 pá 15.9. 4:2915.9. 20:31 8747+8668
 6  805 čt 14.9. 5:1015.9. 0:54 8747+8668
 9  831 st 13.9. 5:0113.9. 23:59 8747+8668
 1  802 út 12.9. 6:0212.9. 21:07 8747+8668
 9  814 po 11.9. 5:5712.9. 0:56 8747+8668
Zvl 881 ne 10.9. 16:0010.9. 18:00 8747+8668
 1  807 pá 8.9. 4:488.9. 21:37 8747+8668
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8707+8743

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.