Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8667

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 20. 10. 2015

Výrobní číslo: 179972

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 068 279 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
16 303 út 20.10. 5:4620.10. 22:00 8667+8668*MU*1
 7  303 po 19.10. 4:3820.10. 0:08 8667+8668
16 118 pá 16.10. 6:5716.10. 20:41 8667+8668
16 114 čt 15.10. 14:3315.10. 20:00 8667+8668
16 111 út 13.10. 5:5313.10. 22:14 8667+8668
16 118 po 12.10. 6:5712.10. 20:41 8667+8668
16 102 pá 9.10. 4:419.10. 20:59 8667+8668
 8  115 čt 8.10. 7:188.10. 9:28 8667+8668
12 110 st 7.10. 5:407.10. 19:38 8667+8668
16 120 út 6.10. 4:216.10. 9:42 8667+8668
16 111 pá 2.10. 5:532.10. 22:14 8667+8668
16 114 čt 1.10. 14:331.10. 20:00 8667+8668
12 102 st 30.9. 6:3930.9. 23:40 8667+8668
16 111 út 29.9. 5:5329.9. 22:14 8667+8668
12 106 pá 25.9. 5:0725.9. 21:41 8667+8668
16 111 čt 24.9. 5:5324.9. 22:14 8667+8668
16 116 st 23.9. 6:3323.9. 20:22 8667+8668
16 109 út 22.9. 5:4822.9. 21:59 8667+8668
16 106 čt 17.9. 5:2917.9. 19:02 8667+8668
16 107 st 16.9. 6:0516.9. 21:32 8667+8668
12 103 út 15.9. 6:5416.9. 0:00 8667+8668
16 106 po 14.9. 5:2914.9. 19:02 8667+8668
12 106 pá 11.9. 5:0711.9. 21:41 8667+8668
16 114 čt 10.9. 14:3310.9. 20:00 8667+8668
12 117 čt 10.9. 4:5310.9. 9:45 8667+8668
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os.vozem u zast. Nový Hloubětín DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.