Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8664

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 10. 11. 2017

Výrobní číslo: 179969

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 123 448 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
 6  808 pá 10.11. 6:4010.11. 9:17 8664+8666
15 810 čt 9.11. 6:309.11. 10:23 8664+8666
 9  813 st 8.11. 6:498.11. 9:19 8664+8666
15 801 út 7.11. 14:387.11. 18:31 8664+8666
 6  808 út 7.11. 6:407.11. 9:17 8664+8666
15 807 po 6.11. 6:096.11. 19:19 8664+8666
 1  809 pá 3.11. 6:393.11. 20:11 8664+8666
15 810 čt 2.11. 13:582.11. 19:48 8664+8666
 1  814 čt 2.11. 5:412.11. 9:48 8664+8666
 7  803 st 1.11. 6:221.11. 21:45 8664+8666
15 807 út 31.10. 6:0931.10. 19:19 8664+8666
11 812 po 30.10. 6:1630.10. 20:02 8664+8666
15 805 ne 29.10. 4:3930.10. 0:31 8664+8666
11 803 so 28.10. 4:0928.10. 22:35 8664+8666
 9  817 pá 27.10. 6:1227.10. 20:12 8664+8666
 9  804 čt 26.10. 5:2326.10. 19:32 8664+8666
 6  806 st 25.10. 8:0025.10. 22:54 8664+8666*Z
 9  805 út 24.10. 5:2924.10. 22:09 8664+8666
 9  804 po 23.10. 5:2323.10. 19:32 8664+8666
 1  802 pá 20.10. 6:0220.10. 21:07 8664+8666
 9  833 čt 19.10. 7:1720.10. 0:09 8664+8666
15 805 st 18.10. 15:1019.10. 0:51 8664+8666
 9  813 st 18.10. 6:4918.10. 9:19 8664+8666
15 801 út 17.10. 14:3817.10. 18:31 8664+8666
 1  814 út 17.10. 5:4117.10. 9:48 8664+8666
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8688+8706

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.