Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8662

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 14. 6. 2016

Výrobní číslo: 179967

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 170 719 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
12 807 po 13.6. 6:3413.6. 16:00 8662+8666*MU
14+24 824 pá 10.6. 4:4910.6. 23:46 8662+8666
14+24 802 čt 9.6. 5:539.6. 23:04 8662+8666
12 814 st 8.6. 7:308.6. 23:52 8662+8666
12 807 út 7.6. 6:347.6. 18:08 8662+8666
12 807 po 6.6. 6:346.6. 18:08 8662+8666
 6  304 pá 3.6. 5:373.6. 19:38 8662
1+58 355 čt 2.6. 20:373.6. 4:22 8662
 6  307 čt 2.6. 6:022.6. 17:54 8662
7+59 365 st 1.6. 20:102.6. 5:08 8662
 6  307 st 1.6. 6:021.6. 17:54 8662
20 303 po 30.5. 4:4530.5. 20:36 8607+8662
 9  305 ne 29.5. 12:1630.5. 0:19 8607+8662
 9  311 pá 27.5. 5:1527.5. 19:30 8607+8662
16 311 čt 26.5. 6:3426.5. 20:07 8607+8662
 7  307 st 25.5. 4:3825.5. 18:53 8607+8662
20 301 út 24.5. 6:0324.5. 21:17 8607+8662
 7  309 po 23.5. 4:5523.5. 21:05 8607+8662
 9  307 pá 20.5. 4:5620.5. 21:04 8662+8650
 7  305 čt 19.5. 6:1419.5. 20:35 8662+8650
 4  307 st 18.5. 13:4018.5. 18:39 8662+8650
14+24 306 út 17.5. 5:3917.5. 9:41 8662+8650
 4  308 po 16.5. 13:5016.5. 18:47 8662+8650
 4  311 po 16.5. 6:4116.5. 10:03 8662+8650
 7  307 ne 15.5. 5:1815.5. 21:03 8662
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.