Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8660

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 26. 7. 2016

Výrobní číslo: 179965

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 065 711 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
9 816 út 26.7. 4:4226.7. 18:37 8693+8660
12 814 po 25.7. 16:0025.7. 23:32 8693+8660
1 807 so 23.7. 5:0823.7. 21:33 8693+8660
14+24 819 pá 22.7. 5:1223.7. 0:16 8693+8660
8 805 čt 21.7. 5:2221.7. 20:20 8693+8660
1 803 st 20.7. 5:3121.7. 0:48 8693+8660
1 809 út 19.7. 15:3219.7. 21:34 8693+8660
5 812 pá 15.7. 5:4215.7. 22:26 8693+8660
3 802 st 13.7. 5:3813.7. 19:46 8693+8660
3 801 út 12.7. 5:0412.7. 20:58 8693+8660
12 814 po 11.7. 6:5011.7. 9:15 8693+8660
5 802 pá 8.7. 6:018.7. 20:23 8693+8660
11 802 čt 7.7. 6:357.7. 23:47 8693+8660
14+24 802 po 4.7. 6:414.7. 21:08 8693+8660
14+24 808 pá 1.7. 5:581.7. 21:28 8693+8660
14+24 813 čt 30.6. 5:031.7. 0:12 8693+8660
14+24 803 st 29.6. 5:1130.6. 0:16 8693+8660
14+24 818 út 28.6. 5:3229.6. 0:32 8693+8660
5 804 po 27.6. 5:2327.6. 22:08 8686+8660
14+24 818 pá 24.6. 5:3225.6. 0:32 8686+8660
5 811 čt 23.6. 6:2123.6. 22:38 8686+8660
14+24 821 út 21.6. 5:5121.6. 18:55 8686+8660
9 825 po 20.6. 19:0020.6. 21:29 8686+8660*Z
9 833 po 20.6. 6:2920.6. 8:55 8686+8660
1 807 ne 19.6. 5:2820.6. 0:52 8686+8660
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7188+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.