Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8659

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179964

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 111 201 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36+94 351 čt 19.7. 20:3520.7. 5:25 8659
7+99 363 st 18.7. 21:1219.7. 4:07 8659
36+94 351 út 17.7. 20:3518.7. 5:25 8659
36+94 351 po 16.7. 20:3517.7. 5:25 8659
36+99 369 ne 15.7. 20:2816.7. 5:38 8659
7+99 365 so 14.7. 20:1215.7. 5:36 8659
1+98 357 pá 13.7. 20:0214.7. 5:23 8659
12+98 358 čt 12.7. 19:5413.7. 5:46 8659
12+98 358 st 11.7. 19:5412.7. 5:46 8659
12+98 358 út 10.7. 19:5411.7. 5:46 8659
1+98 357 čt 5.7. 19:475.7. 22:40 8659*MU
1+98 353 út 3.7. 20:394.7. 5:22 8659
7+99 363 po 2.7. 21:123.7. 4:07 8659
7+99 360 ne 1.7. 21:572.7. 4:37 8659
1+98 357 so 30.6. 19:471.7. 5:23 8659
8+94 353 pá 29.6. 20:4430.6. 5:53 8659
21 312 pá 29.6. 15:3529.6. 18:56 8659
21 307 pá 29.6. 6:1129.6. 9:24 8659
8+94 353 čt 28.6. 20:2929.6. 5:53 8659
21 310 čt 28.6. 15:1928.6. 18:36 8659
21 309 čt 28.6. 6:3128.6. 9:48 8659
1+98 353 st 27.6. 20:3628.6. 5:22 8659
21 312 st 27.6. 15:3527.6. 18:56 8659
21 311 st 27.6. 6:4727.6. 10:06 8659
13+99 365 út 26.6. 19:5427.6. 5:10 8659
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.