Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8659

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179964

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 074 225 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 360 út 23.1. 22:2224.1. 4:37 8659
21 309 út 23.1. 15:1123.1. 18:28 8659
21 308 út 23.1. 6:2323.1. 9:40 8659
7+99 360 po 22.1. 22:2223.1. 4:37 8659
21 311 po 22.1. 15:2722.1. 18:46 8659
21 308 po 22.1. 6:2322.1. 9:40 8659
11+98 352 ne 21.1. 19:2522.1. 4:55 8659
13+99 365 so 20.1. 21:4521.1. 4:42 8659
20+94 350 pá 19.1. 21:1420.1. 4:27 8659
9 318 pá 19.1. 14:5319.1. 19:28 8659+8663
5 302 pá 19.1. 4:0819.1. 10:13 8659+8663
5 302 čt 18.1. 14:4719.1. 1:28 8659+8663
1+10 310 čt 18.1. 6:3618.1. 10:31 8659+8663
1+10 310 st 17.1. 14:4017.1. 18:31 8659+8663
16 317 st 17.1. 6:2217.1. 9:23 8659+8663
1+10 310 út 16.1. 14:4016.1. 18:31 8659+8663
1+10 310 út 16.1. 6:3616.1. 10:31 8659+8663
1+10 310 po 15.1. 14:4015.1. 18:31 8659+8663
7 314 po 15.1. 5:5415.1. 9:33 8659+8663
15 811 pá 12.1. 4:5913.1. 0:31 8659+8663
6 801 čt 11.1. 7:2512.1. 0:58 8659+8663*Z
6 807 st 10.1. 5:5110.1. 20:31 8659+8663
24 803 út 9.1. 18:109.1. 20:16 8659+8663*Z
15 808 po 8.1. 4:198.1. 23:51 8663+8659
9 818 ne 7.1. 7:088.1. 0:16 8663+8659
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8694+8672

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.