Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8658

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179963

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 199 962 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 363 čt 2.4. 21:053.4. 5:08 8658
5+94 365 st 1.4. 20:532.4. 5:29 8658
6+99 361 út 31.3. 21:411.4. 5:10 8658
6+99 361 ne 29.3. 20:4630.3. 5:10 8658
7+99 367 so 28.3. 22:0229.3. 5:38 8658
1+98 356 pá 27.3. 19:1628.3. 5:22 8658
Cvič 363 út 24.3. 6:0024.3. 14:00 8733+8658
15 305 pá 20.3. 14:5820.3. 18:50 8733+8658
 4  308 pá 20.3. 6:4020.3. 10:12 8733+8658
7+99 362 čt 19.3. 22:0120.3. 5:38 8658
15 305 čt 19.3. 14:5819.3. 18:50 8733+8658
 4  308 čt 19.3. 6:4019.3. 10:12 8733+8658
7+99 362 st 18.3. 22:0119.3. 5:38 8658
 4  307 st 18.3. 15:2318.3. 19:13 8733+8658
 9  334 st 18.3. 7:0918.3. 9:39 8733+8658
7+99 362 út 17.3. 22:0118.3. 5:38 8658
17 318 út 17.3. 4:3217.3. 20:03 8733+8658
1+96 361 ne 15.3. 19:4616.3. 5:01 8658
31+98 354 so 14.3. 15:3015.3. 4:12 8658*Z
sjMO 301 so 14.3. 3:2714.3. 4:11 8658
14+94 362 čt 12.3. 23:0413.3. 5:26 8658
21 307 čt 12.3. 14:5412.3. 18:12 8658
21 312 čt 12.3. 6:5512.3. 10:16 8658
15+98 356 st 11.3. 21:2112.3. 5:22 8658
 9  318 st 11.3. 14:5311.3. 19:37 8658+8611
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8716

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.