Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8658

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179963

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 130 161 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+16 334 út 17.7. 14:4518.7. 1:03 8657+8658
15+16 334 út 17.7. 5:1517.7. 10:25 8657+8658
5+16 317 po 16.7. 14:3716.7. 20:15 8657+8658
15+16 327 pá 13.7. 5:3013.7. 20:34 8657+8658
1+98 357 st 4.7. 20:025.7. 5:23 8657+8658
20 309 pá 29.6. 22:0530.6. 0:32 8657+8658*Z
 9  329 pá 29.6. 15:3729.6. 20:08 8657+8658
 7  314 pá 29.6. 5:1629.6. 9:59 8657+8658
20 315 čt 28.6. 4:5229.6. 1:12 8657+8658
16 319 st 27.6. 7:1828.6. 1:24 8657+8658
20 315 út 26.6. 4:5226.6. 19:45 8657+8658*MU
16 319 po 25.6. 7:1825.6. 20:05 8657+8658
20 314 pá 22.6. 15:1322.6. 20:43 8657+8658
 9  325 pá 22.6. 6:2722.6. 8:59 8657+8658
16 319 čt 21.6. 7:1822.6. 1:24 8657+8658
20 315 st 20.6. 4:5221.6. 1:12 8657+8658
16 336 út 19.6. 16:1919.6. 18:51 8657+8658
20 314 út 19.6. 4:4719.6. 9:59 8657+8658
16 315 po 18.6. 14:3219.6. 0:24 8657+8658
16 334 po 18.6. 7:3618.6. 10:29 8657+8658
 9  334 pá 15.6. 15:5715.6. 20:30 8657+8658
16 315 pá 15.6. 4:1815.6. 9:36 8657+8658
16 314 čt 14.6. 14:5115.6. 1:04 8657+8658
16 315 čt 14.6. 4:1814.6. 9:36 8657+8658
16 319 st 13.6. 7:1814.6. 1:24 8657+8658
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8635+8636
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.