Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8658

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179963

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 205 002 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 355 so 18.1. 22:1819.1. 4:58 8658
1+98 354 pá 17.1. 20:3318.1. 4:12 8658
21 312 pá 17.1. 15:3517.1. 18:56 8658
21 307 pá 17.1. 6:1117.1. 9:24 8658
sjMO 301 pá 17.1. 3:2717.1. 4:11 8658
Cvič 308 čt 16.1. 14:0016.1. 22:00 8658
sjMO 301 čt 16.1. 3:2716.1. 4:11 8658
sjMO 301 st 15.1. 3:2715.1. 4:11 8658
Cvič 308 út 14.1. 14:0014.1. 22:00 8658
sjMO 301 út 14.1. 3:2714.1. 4:11 8658
7+99 364 so 11.1. 2:1011.1. 5:36 8658*Z
sjMO 301 pá 10.1. 3:2710.1. 4:11 8658
sjMO 301 čt 9.1. 3:279.1. 4:11 8658
25+97 363 út 7.1. 22:488.1. 2:30 8658*MU
16 320 út 7.1. 16:037.1. 18:37 8658+8657
16 321 út 7.1. 6:367.1. 9:41 8658+8657
7+99 362 po 6.1. 22:017.1. 5:38 8658
16 321 po 6.1. 16:116.1. 18:45 8657+8658
 9  334 po 6.1. 7:096.1. 9:39 8657+8658
25+97 363 ne 5.1. 22:486.1. 5:08 8658
7+99 366 so 4.1. 21:595.1. 4:02 8658
13+99 361 pá 3.1. 19:314.1. 4:42 8658
15+98 351 čt 2.1. 19:523.1. 5:44 8658
7+99 362 st 1.1. 19:502.1. 5:38 8658
Rok 2019
7+99 362 po 30.12. 22:0131.12. 5:38 8658
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8739
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.