Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8657

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Tyrolsko (od 3. 10. 2015 do 24. 4. 2016)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179962

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 083 993 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 304 pá 19.1. 5:5720.1. 1:04 8657+8658
12 316 čt 18.1. 15:0718.1. 21:05 8657+8658
5 302 čt 18.1. 4:0818.1. 10:13 8657+8658
5 302 st 17.1. 14:4718.1. 1:28 8657+8658
9 334 st 17.1. 7:0917.1. 9:39 8657+8658
16 304 út 16.1. 5:5716.1. 19:55 8657+8658*MU
sjMO 301 út 16.1. 3:2716.1. 4:11 8657
9 334 po 15.1. 15:5715.1. 20:30 8657+8658
12 316 po 15.1. 4:5515.1. 10:35 8657+8658
7+98 859 po 8.1. 21:159.1. 5:31 8657
26+91 853 ne 7.1. 22:488.1. 5:00 8657
15+99 863 pá 5.1. 21:316.1. 5:40 8657
26+91 853 čt 4.1. 20:375.1. 5:00 8657
7+99 862 st 3.1. 20:464.1. 5:40 8657
26+97 866 út 2.1. 21:063.1. 4:25 8657
7+98 855 po 1.1. 20:482.1. 5:00 8657
Rok 2017
7+99 867 so 30.12. 21:4531.12. 4:11 8657
7+98 855 pá 29.12. 21:0030.12. 5:00 8657
7+99 862 čt 28.12. 20:4629.12. 5:40 8657
7+99 862 st 27.12. 20:4628.12. 5:40 8657
7+99 862 út 26.12. 20:3327.12. 5:40 8657
7+99 862 po 25.12. 20:3326.12. 5:40 8657
98 803 ne 24.12. 21:4625.12. 7:00 8657
26+91 851 so 23.12. 21:4724.12. 4:41 8657
8+91 850 pá 22.12. 20:2323.12. 4:56 8657
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.