Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8657

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Tyrolsko (od 3. 10. 2015 do 24. 4. 2016)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 14. 3. 2020

Výrobní číslo: 179962

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 174 837 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
7+99 366 pá 13.3. 21:4414.3. 4:02 8657
21 309 pá 13.3. 15:1013.3. 18:28 8657
21 310 pá 13.3. 6:3813.3. 9:56 8657
13+99 361 čt 12.3. 19:1313.3. 5:10 8657
21 312 čt 12.3. 15:3512.3. 18:56 8657
21 307 čt 12.3. 6:1112.3. 9:24 8657
7+99 366 st 11.3. 21:4112.3. 4:07 8657
21 311 st 11.3. 15:2711.3. 18:46 8657
21 308 st 11.3. 6:2311.3. 9:40 8657
7+99 367 út 10.3. 22:2111.3. 4:37 8657
21 309 út 10.3. 15:1010.3. 18:28 8657
21 310 út 10.3. 6:3810.3. 9:56 8657
13+99 361 po 9.3. 19:1310.3. 5:10 8657
sjMO 301 po 9.3. 3:279.3. 4:11 8657
sjMO 301 ne 8.3. 3:278.3. 4:11 8657
7+99 366 pá 6.3. 21:447.3. 4:02 8657
15 305 pá 6.3. 14:586.3. 18:51 8657+8611
12 312 pá 6.3. 6:266.3. 9:56 8657+8611
15+98 351 čt 5.3. 21:366.3. 5:43 8657
 4  308 čt 5.3. 14:095.3. 19:39 8657+8611
10 324 čt 5.3. 6:325.3. 10:16 8657+8611
7+99 362 st 4.3. 22:045.3. 5:38 8657
 4  308 st 4.3. 14:094.3. 19:39 8657+8611
10 324 st 4.3. 6:324.3. 10:16 8657+8611
7+99 366 út 3.3. 21:444.3. 4:07 8657


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.