Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8656

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 11. 4. 2018

Výrobní číslo: 179961

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 127 387 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 336 st 11.4. 16:1911.4. 18:51 8655+8656
16 314 st 11.4. 6:2811.4. 9:01 8655+8656
1+98 353 út 10.4. 20:3611.4. 0:10 8656*MU
16 324 út 10.4. 6:2010.4. 8:53 8655+8656
16 331 po 9.4. 5:469.4. 23:44 8655+8656
16 323 pá 6.4. 15:047.4. 0:14 8655+8656
 7  314 pá 6.4. 5:166.4. 9:59 8655+8656
16 334 čt 5.4. 16:115.4. 21:11 8655+8656
 9  334 čt 5.4. 7:095.4. 9:39 8655+8656
16 336 st 4.4. 16:194.4. 18:51 8655+8656
16 324 st 4.4. 6:204.4. 8:53 8655+8656
 9  318 út 3.4. 14:533.4. 19:37 8655+8656
 5  302 út 3.4. 4:083.4. 10:13 8655+8656
1+98 352 so 31.3. 21:101.4. 4:58 8656
1+98 353 pá 30.3. 20:3631.3. 5:23 8656
7+99 360 čt 29.3. 22:1030.3. 4:22 8656
15 305 čt 29.3. 14:5829.3. 18:51 8655+8656
16 315 čt 29.3. 4:1829.3. 9:36 8655+8656
16 315 st 28.3. 14:3229.3. 0:24 8655+8656
12 316 st 28.3. 4:5528.3. 10:36 8655+8656
16 331 út 27.3. 5:4627.3. 23:44 8655+8656
 5  302 po 26.3. 14:5027.3. 1:28 8655+8656
16 324 po 26.3. 6:2026.3. 8:53 8655+8656
16 331 pá 23.3. 5:4623.3. 23:44 8655+8656
16 311 čt 22.3. 6:5623.3. 0:44 8655+8656
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.