Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8655

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 4. 8. 2019

Výrobní číslo: 179960

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 117 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjMO 301 ne 4.8. 3:254.8. 4:11 8655
sjMO 301 so 3.8. 3:253.8. 4:11 8655
sjMO 301 ne 28.7. 3:2728.7. 4:11 8655
15+98 351 čt 25.7. 20:3626.7. 5:43 8655
1+96 361 so 6.7. 19:597.7. 5:04 8655
1+98 354 pá 5.7. 20:276.7. 4:15 8655
14+94 361 čt 4.7. 21:455.7. 5:54 8655
15 312 po 1.7. 15:141.7. 19:36 8739+8655
 9  310 po 1.7. 4:491.7. 9:42 8739+8655
16 321 pá 28.6. 16:1128.6. 18:45 8739+8655
 9  303 pá 28.6. 4:4328.6. 9:03 8739+8655
16 320 čt 27.6. 16:0327.6. 18:37 8739+8655
16 314 čt 27.6. 7:0227.6. 10:05 8739+8655
7+99 362 st 26.6. 21:4127.6. 5:38 8655
7+99 362 út 25.6. 21:4126.6. 5:38 8655
16 321 út 25.6. 16:1125.6. 18:45 8680+8655
7+99 366 po 24.6. 22:3125.6. 4:07 8655
 9  301 po 24.6. 16:0124.6. 18:28 8655+8680
16 314 po 24.6. 7:0224.6. 10:05 8655+8680
5+94 367 ne 23.6. 21:4724.6. 4:59 8655
sjMO 301 ne 23.6. 3:2723.6. 4:11 8655
sjMO 301 so 22.6. 3:2722.6. 4:11 8655
1+98 355 čt 20.6. 22:2421.6. 1:35 8655*MU
 9  301 čt 20.6. 16:0120.6. 18:28 8685+8655
16 314 čt 20.6. 7:0220.6. 10:05 8685+8655
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.