Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8655

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179960

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 030 650 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 314 po 22.1. 7:0222.1. 10:05 8655+8656
11+98 352 so 20.1. 19:2521.1. 4:55 8655
25+94 352 pá 19.1. 20:3420.1. 5:53 8655
16 317 pá 19.1. 16:1919.1. 18:51 8655+8656
9 318 pá 19.1. 6:1019.1. 8:43 8655+8656
1+10 310 čt 18.1. 14:4018.1. 18:31 8655+8656
16 315 čt 18.1. 6:0318.1. 8:59 8655+8656
16 317 st 17.1. 16:1917.1. 18:51 8655+8656
16 302 st 17.1. 5:4417.1. 8:25 8655+8656*MU
sjMO 301 st 17.1. 3:2717.1. 4:11 8655
16 310 út 16.1. 5:0016.1. 20:19 8655+8656
16 310 po 15.1. 5:0015.1. 20:19 8655+8656
12+99 368 so 13.1. 19:3914.1. 5:10 8655
20+94 350 pá 12.1. 21:3113.1. 4:27 8655
7 309 pá 12.1. 14:5512.1. 20:42 8655+8656
9 328 pá 12.1. 6:4612.1. 9:17 8655+8656
1+10 316 čt 11.1. 4:2612.1. 0:54 8655+8656
16 309 st 10.1. 7:0311.1. 1:05 8655+8656
16 303 út 9.1. 5:479.1. 13:20 8655+8656*MU
1+10 316 po 8.1. 4:268.1. 20:55 8655+8656*MU
5 302 ne 7.1. 4:088.1. 1:21 8655
5 306 so 6.1. 4:487.1. 1:28 8655
1+10 316 pá 5.1. 4:266.1. 0:54 8655+8656
16 309 čt 4.1. 7:035.1. 1:05 8655+8656
4 305 st 3.1. 14:353.1. 19:16 8655+8656
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.