Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8649

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 7. 5. 2015

Výrobní číslo: 179954

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 024 940 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  330 čt 7.5. 6:227.5. 18:27 8649+8612
10 316 st 6.5. 5:026.5. 21:41 8649+8612
 4  308 po 4.5. 15:004.5. 18:15 8649+8612*Z1
 6  315 po 4.5. 5:574.5. 8:49 8649
7+59 365 ne 3.5. 13:334.5. 5:09 8649
 7  302 so 2.5. 4:442.5. 20:33 8649
14+24 320 pá 1.5. 5:182.5. 0:10 8649
20 303 čt 30.4. 5:3430.4. 20:40 8649+8611
 9  314 st 29.4. 5:2630.4. 0:09 8649+8611
 9  319 út 28.4. 5:4529.4. 0:39 8649+8611
20 311 po 27.4. 4:3527.4. 22:59 8649+8611
12 308 ne 26.4. 4:2527.4. 0:29 8649+8611
20 334 so 25.4. 4:4526.4. 0:59 8649+8611
12 305 pá 24.4. 5:0025.4. 0:49 8649+8611
16 303 čt 23.4. 5:4623.4. 21:28 8649+8611
 3  333 st 22.4. 4:3122.4. 19:36 8649+8611
14+24 310 út 21.4. 5:0421.4. 23:20 8649+8611
9+26 315 po 20.4. 5:2520.4. 20:29 8649+8611
14+24 311 ne 19.4. 9:3120.4. 0:42 8649
7+59 366 so 18.4. 4:5819.4. 5:39 8649
16 311 pá 17.4. 6:3417.4. 20:07 8649+8642
16 320 čt 16.4. 16:0216.4. 18:36 8649+8642
9+26 333 st 15.4. 4:4015.4. 19:53 8649+8642
9+26 329 út 14.4. 7:0115.4. 0:50 8649+8642
9+26 333 po 13.4. 4:4013.4. 19:53 8649+8642
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8608+8620

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.