Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8645

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179950

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 113 650 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 320 po 10.12. 16:0310.12. 18:37 8645+8669
20 314 po 10.12. 4:4610.12. 9:59 8645+8669
15+98 351 so 8.12. 21:369.12. 5:45 8645
14+94 361 pá 7.12. 19:548.12. 5:54 8645
16 321 pá 7.12. 16:117.12. 18:45 8645+8669
 9  318 pá 7.12. 6:107.12. 8:43 8645+8669
20 315 čt 6.12. 4:526.12. 16:20 8645+8669*MU
 9  326 st 5.12. 5:406.12. 0:49 8645+8669
 9  315 út 4.12. 5:025.12. 0:09 8645+8669
20 309 po 3.12. 4:114.12. 0:33 8645+8669
20 309 pá 30.11. 4:111.12. 0:33 8645+8669
 9  325 čt 29.11. 15:2129.11. 20:07 8645+8669
 5  302 čt 29.11. 4:0729.11. 10:13 8645+8669
 9  329 st 28.11. 15:3728.11. 20:08 8645+8669
 9  318 st 28.11. 6:1028.11. 8:43 8645+8669
16 314 út 27.11. 15:1527.11. 23:34 8645+8669
 9  329 út 27.11. 4:4327.11. 9:19 8645+8669
 9  307 po 26.11. 4:3326.11. 21:20 8645+8669
10+16 240 ne 25.11. 18:0525.11. 19:15 8645+8669*Z
sjMO 301 so 24.11. 3:2724.11. 4:11 8645
12 316 pá 23.11. 15:0723.11. 21:03 8645+8669
15 305 pá 23.11. 5:5623.11. 9:41 8645+8669
32 316 čt 22.11. 16:1722.11. 18:38 8645+8669
15 305 čt 22.11. 5:5622.11. 9:41 8645+8669
32 316 st 21.11. 16:1721.11. 18:38 8645+8669
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8533+8502

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.