Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8643

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 9. 9. 2017

Výrobní číslo: 179948

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 033 584 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
6+14 814 út 25.4. 4:3025.4. 10:15 8643+8650*MU
 5  811 po 24.4. 5:5924.4. 23:08 8643+8650
 9  827 pá 21.4. 4:5321.4. 18:52 8643+8650
 9  827 čt 20.4. 4:5320.4. 18:52 8643+8650
11 807 st 19.4. 5:4320.4. 1:13 8643+8650
 1  802 út 18.4. 6:0218.4. 21:07 8643+8650
 9  803 so 15.4. 4:5315.4. 7:20 8643+8650*MU*1
 1  802 pá 14.4. 4:4814.4. 21:07 8643+8650
 6  817 st 12.4. 5:4912.4. 20:50 8643+8650
 9  820 út 11.4. 6:2111.4. 20:21 8643+8650
 9  805 po 10.4. 5:2910.4. 22:09 8643+8650
 9  823 pá 7.4. 6:357.4. 20:34 8643+8650
 9  827 čt 6.4. 4:536.4. 18:52 8643+8650
16+25 802 st 5.4. 4:476.4. 0:20 8643+8650
8+14 810 út 4.4. 4:565.4. 0:43 8643+8650
8+14 802 po 3.4. 5:164.4. 0:57 8643+8650
11 803 pá 31.3. 5:0331.3. 20:51 8643+8650
11 803 čt 30.3. 5:0331.3. 0:52 8643+8650
16+25 802 st 29.3. 4:4730.3. 0:20 8643+8650
 9  813 út 28.3. 15:3328.3. 19:54 8643+8650
 9  813 út 28.3. 6:4928.3. 9:19 8643+8650
Rok 2016
21 307 st 7.9. 14:537.9. 18:12 8643
15 301 st 7.9. 7:127.9. 8:57 8643
sjMO 301 st 7.9. 3:237.9. 4:10 8643
 4  305 út 6.9. 6:056.9. 9:57 8643+8613
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = znečištění vozu cestujícím

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.