Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8642

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179947

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 172 390 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 338 po 22.1. 7:1222.1. 22:58 8641+8642
16 310 pá 19.1. 5:0019.1. 20:19 8641+8642
16 310 čt 18.1. 5:0018.1. 20:19 8641+8642
9 318 st 17.1. 14:5317.1. 19:28 8641+8642
9 318 st 17.1. 6:1017.1. 8:43 8641+8642
16 315 út 16.1. 16:0316.1. 18:35 8641+8642
9 325 út 16.1. 6:2616.1. 8:59 8641+8642
16 317 po 15.1. 16:1915.1. 18:51 8641+8642
9 334 po 15.1. 7:0915.1. 9:39 8641+8642
7 304 pá 12.1. 16:0512.1. 19:55 8641+8642
20 307 pá 12.1. 4:3112.1. 10:01 8641+8642
9 328 čt 11.1. 16:0011.1. 22:50 8641+8642
9 320 čt 11.1. 7:1111.1. 9:42 8641+8642
16 303 st 10.1. 5:4710.1. 18:24 8641+8642
15 303 út 9.1. 13:519.1. 22:26 8641+8642
7 309 út 9.1. 6:359.1. 10:25 8641+8642
1+10 316 po 8.1. 20:559.1. 0:54 8641+8642*Z
7 304 po 8.1. 16:058.1. 19:55 8641+8642
9 328 po 8.1. 6:468.1. 9:17 8641+8642
5 304 ne 7.1. 4:288.1. 1:28 8642
5 305 so 6.1. 4:287.1. 1:18 8642
16 309 pá 5.1. 7:036.1. 1:05 8641+8642
4 305 čt 4.1. 14:354.1. 19:16 8641+8642
1+10 320 čt 4.1. 6:154.1. 10:14 8641+8642
1+10 320 st 3.1. 14:583.1. 22:07 8641+8642
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8655+8656

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.