Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8641

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 3. 2. 2020

Výrobní číslo: 179946

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 216 958 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
21 312 po 3.2. 6:553.2. 10:16 8641
13+97 364 pá 31.1. 20:061.2. 5:09 8641
21 311 pá 31.1. 15:2731.1. 18:46 8641
21 309 pá 31.1. 6:3131.1. 9:48 8641
14+94 362 čt 30.1. 20:5731.1. 5:54 8641
21 310 čt 30.1. 15:1830.1. 18:36 8641
21 309 čt 30.1. 6:3130.1. 9:48 8641
7+99 367 st 29.1. 22:2130.1. 4:37 8641
21 312 st 29.1. 15:3529.1. 18:56 8641
21 307 st 29.1. 6:1129.1. 9:24 8641
7+99 366 út 28.1. 21:4129.1. 4:07 8641
21 310 út 28.1. 15:1828.1. 18:36 8641
21 309 út 28.1. 6:3128.1. 9:48 8641
7+99 366 po 27.1. 21:4128.1. 4:07 8641
21 307 po 27.1. 14:5427.1. 18:12 8641
21 312 po 27.1. 6:5527.1. 10:16 8641
7+99 367 ne 26.1. 22:4127.1. 4:37 8641
1+98 355 so 25.1. 22:1926.1. 4:58 8641
13+99 361 pá 24.1. 19:3125.1. 4:42 8641
21 311 pá 24.1. 15:2724.1. 18:46 8641
21 307 pá 24.1. 6:1124.1. 9:24 8641
15+98 356 čt 23.1. 21:2124.1. 5:22 8641
21 309 čt 23.1. 15:1023.1. 18:28 8641
21 310 čt 23.1. 6:3823.1. 9:56 8641
15+98 356 st 22.1. 21:2123.1. 5:22 8641


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.