Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8641

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179946

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 137 083 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 319 st 25.4. 7:1825.4. 19:20 8641+8642*MU
 7  314 út 24.4. 15:1224.4. 20:04 8641+8642
 9  318 út 24.4. 6:1024.4. 8:43 8641+8642
sjMO 301 út 24.4. 3:2724.4. 4:11 8641
 5  302 po 23.4. 14:5024.4. 1:28 8641+8642
 5  302 po 23.4. 4:0823.4. 10:13 8641+8642
1+98 352 so 21.4. 21:1022.4. 4:58 8641
1+98 353 pá 20.4. 20:3621.4. 5:23 8641
15 306 pá 20.4. 15:5420.4. 17:55 8641+8642
 7  314 pá 20.4. 5:1620.4. 9:59 8641+8642
20 309 čt 19.4. 4:1220.4. 0:32 8641+8642
16 331 st 18.4. 5:4618.4. 23:44 8641+8642
16 336 út 17.4. 16:1917.4. 18:51 8641+8642
 9  318 út 17.4. 6:1017.4. 8:43 8641+8642
 9  318 po 16.4. 14:5316.4. 19:37 8641+8642
 5  302 po 16.4. 4:0816.4. 10:13 8641+8642
20 309 pá 13.4. 4:1214.4. 0:32 8641+8642
16 331 čt 12.4. 5:4612.4. 23:44 8641+8642
16 319 st 11.4. 7:1812.4. 1:24 8641+8642
16 336 út 10.4. 16:1910.4. 18:51 8641+8642
 9  334 út 10.4. 7:0910.4. 9:39 8641+8642
20 315 po 9.4. 4:529.4. 20:42 8641+8642
7+99 369 so 7.4. 21:578.4. 4:02 8641
7+99 369 pá 6.4. 22:027.4. 4:02 8641
16 334 pá 6.4. 16:116.4. 21:11 8641+8642
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.