Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8640

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 4. 6. 2016

Výrobní číslo: 179915

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 086 305 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  311 čt 2.6. 5:152.6. 19:30 8639+8640
 9  319 st 1.6. 5:452.6. 0:39 8639+8640
 9  329 út 31.5. 6:1531.5. 20:12 8639+8640
16 318 po 30.5. 5:1730.5. 18:28 8639+8640
14 304 ne 29.5. 12:1429.5. 20:38 8640
59 367 so 28.5. 4:3729.5. 5:23 8640
10 307 pá 27.5. 5:0227.5. 17:30 8639+8640*MU
 9  315 čt 26.5. 15:0027.5. 0:19 8639+8640
 4  302 čt 26.5. 6:5726.5. 9:43 8639+8640
 9  329 st 25.5. 6:1525.5. 20:12 8639+8640
 4  310 út 24.5. 13:4024.5. 19:06 8639+8640
 4  309 út 24.5. 6:3224.5. 9:19 8639+8640
 9  330 po 23.5. 4:2023.5. 18:27 8639+8640
 9  307 ne 22.5. 8:0223.5. 0:39 8639+8640
 9  305 so 21.5. 7:2822.5. 0:19 8639+8640
 9  329 pá 20.5. 6:1520.5. 20:12 8639+8640
 4  307 čt 19.5. 13:4019.5. 18:39 8639+8640
 4  310 čt 19.5. 6:3219.5. 9:53 8639+8640
 9  330 st 18.5. 4:2018.5. 18:27 8639+8640
 9  314 út 17.5. 5:2618.5. 0:09 8639+8640
 9  311 po 16.5. 5:1516.5. 19:30 8639+8640
10 305 pá 13.5. 14:2514.5. 0:16 8639+8640
 9  322 pá 13.5. 6:4613.5. 9:14 8639+8640
12 317 čt 12.5. 6:0912.5. 19:00 8639+8640
 7  309 st 11.5. 4:5511.5. 21:05 8639+8640
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.