Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8637

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179912

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 209 590 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 308 pá 22.2. 15:0322.2. 18:20 8637
21 311 pá 22.2. 6:4722.2. 10:06 8637
15+98 356 čt 21.2. 21:2122.2. 5:22 8637
16 321 čt 21.2. 16:1121.2. 18:45 8637+8663
16 314 čt 21.2. 7:0221.2. 10:05 8637+8663
14+94 362 st 20.2. 21:2721.2. 5:54 8637
16 321 st 20.2. 16:1120.2. 18:45 8637+8663
 9  334 st 20.2. 7:0920.2. 9:39 8637+8663
7+99 362 út 19.2. 22:0120.2. 5:38 8637
21 311 út 19.2. 15:2719.2. 18:46 8637
21 308 út 19.2. 6:2319.2. 9:40 8637
7+99 367 út 19.2. 3:0019.2. 4:37 8637*Z
sjMO 301 po 18.2. 3:2718.2. 4:11 8637
sjMO 301 ne 17.2. 3:2717.2. 4:11 8637
sjMO 301 so 16.2. 3:2716.2. 4:11 8637
sjMO 301 pá 15.2. 3:2715.2. 4:11 8637
sjMO 301 čt 14.2. 3:2714.2. 4:11 8637
sjMO 301 st 13.2. 3:2713.2. 4:11 8637
1+98 355 ne 10.2. 22:2211.2. 4:58 8637
1+98 355 so 9.2. 22:2110.2. 4:58 8637
5+94 367 pá 8.2. 21:039.2. 5:01 8637
21 311 pá 8.2. 15:278.2. 18:46 8637
21 309 pá 8.2. 6:318.2. 9:48 8637
1+98 355 čt 7.2. 22:248.2. 4:58 8637
21 308 čt 7.2. 15:037.2. 18:20 8637
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8730

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.