Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8637

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179912

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 215 615 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 312 po 10.12. 6:5510.12. 10:16 8637
15+98 351 ne 9.12. 21:3610.12. 5:43 8637
15+98 356 so 8.12. 20:599.12. 5:23 8637
7+99 364 pá 7.12. 21:228.12. 5:36 8637
16 320 pá 7.12. 16:037.12. 18:37 8637+8633
 9  329 pá 7.12. 4:437.12. 9:19 8637+8633
16 320 čt 6.12. 16:036.12. 18:37 8637+8633
 9  318 čt 6.12. 6:106.12. 8:43 8637+8633
 9  315 st 5.12. 5:026.12. 0:09 8637+8633
20 309 út 4.12. 4:115.12. 0:33 8637+8633
 5  304 po 3.12. 5:493.12. 21:09 8637+8633
 9  325 pá 30.11. 15:2130.11. 20:07 8637+8633
10 324 pá 30.11. 6:3230.11. 10:16 8637+8633
15 305 čt 29.11. 14:5829.11. 18:51 8637+8672
16 314 čt 29.11. 7:0229.11. 10:05 8637+8672
15+98 351 st 28.11. 21:3629.11. 5:43 8637
16 321 st 28.11. 16:1128.11. 18:45 8637+8678
 9  334 st 28.11. 7:0928.11. 9:39 8637+8678
7+99 362 út 27.11. 22:0128.11. 5:38 8637
21 312 st 21.11. 6:5521.11. 8:45 8637*MU
14+94 361 út 20.11. 20:1921.11. 5:25 8637
21 312 út 20.11. 15:3520.11. 18:56 8637
21 307 út 20.11. 6:1120.11. 9:24 8637
7+99 366 po 19.11. 21:4120.11. 4:13 8637
21 311 po 19.11. 15:2719.11. 18:46 8637
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.