Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8637

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179912

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 163 910 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 351 pá 20.4. 20:3721.4. 4:12 8637
21 307 pá 20.4. 14:5420.4. 18:12 8637
21 312 pá 20.4. 6:5520.4. 10:16 8637
1+98 353 čt 19.4. 20:3620.4. 5:22 8637
21 312 čt 19.4. 15:3519.4. 18:56 8637
21 307 čt 19.4. 6:1119.4. 9:24 8637
7+99 363 st 18.4. 22:0219.4. 4:07 8637
21 308 st 18.4. 15:0318.4. 18:20 8637
21 309 st 18.4. 6:3118.4. 9:48 8637
1+98 352 út 17.4. 20:2318.4. 4:58 8637
15+98 354 po 16.4. 21:3617.4. 5:43 8637
21 308 po 16.4. 15:0316.4. 18:20 8637
21 311 po 16.4. 6:4716.4. 10:06 8637
26+99 366 ne 15.4. 20:4916.4. 5:38 8637
5+94 357 so 14.4. 19:3815.4. 4:27 8637
7+99 369 pá 13.4. 22:0214.4. 4:02 8637
15 306 pá 13.4. 15:5413.4. 17:55 8637+8620
16 334 pá 13.4. 7:3613.4. 10:29 8637+8620
8+94 353 čt 12.4. 20:2913.4. 5:53 8637
16 336 čt 12.4. 16:1912.4. 18:51 8637+8620
16 334 čt 12.4. 7:3612.4. 10:29 8637+8620
8+94 353 st 11.4. 20:2912.4. 5:53 8637
8+94 352 út 10.4. 20:4411.4. 5:25 8637
21 311 út 10.4. 15:2710.4. 18:46 8637
21 308 út 10.4. 6:2310.4. 9:40 8637


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.