Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8637

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179912

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 262 413 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 512 pá 26.6. 6:1026.6. 8:28 8637
32 511 čt 25.6. 15:5525.6. 20:13 8637
32 514 út 23.6. 6:2423.6. 6:50 8637*MU*1
32 512 po 22.6. 16:0122.6. 19:07 8637
32 513 po 22.6. 6:1822.6. 9:45 8637
32 511 pá 19.6. 15:5519.6. 20:13 8637
32 513 pá 19.6. 6:1819.6. 9:45 8637
32 511 čt 18.6. 15:5518.6. 20:13 8637
32 513 čt 18.6. 6:1818.6. 9:45 8637
32 511 st 17.6. 15:5517.6. 20:13 8637
32 513 st 17.6. 6:1817.6. 9:45 8637
32 512 út 16.6. 16:0116.6. 19:07 8637
32 512 út 16.6. 6:1016.6. 8:28 8637
32 511 po 15.6. 15:5515.6. 20:13 8637
32 513 po 15.6. 6:1815.6. 9:45 8637
32 511 pá 12.6. 15:5512.6. 20:13 8637
32 513 pá 12.6. 6:1812.6. 9:45 8637
32 507 čt 11.6. 14:1711.6. 18:57 8637
32 515 čt 11.6. 6:2611.6. 8:40 8637
32 512 st 10.6. 16:0110.6. 19:07 8637
32 513 st 10.6. 6:1810.6. 9:45 8637
32 512 út 9.6. 16:019.6. 19:07 8637
32 514 út 9.6. 6:249.6. 8:38 8637
32 508 po 8.6. 14:258.6. 18:43 8637
32 515 po 8.6. 6:268.6. 8:40 8637
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada regulátoru

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.