Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8637

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179912

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 153 472 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 358 út 23.1. 19:2724.1. 5:25 8637
11+98 353 po 22.1. 19:5523.1. 5:24 8637
21 308 po 22.1. 15:0322.1. 18:20 8637
21 311 po 22.1. 6:4722.1. 10:06 8637
5+94 358 ne 21.1. 4:2822.1. 5:25 8637
5 305 so 20.1. 4:2821.1. 1:18 8637
21 311 pá 19.1. 15:2719.1. 18:46 8637
21 308 pá 19.1. 6:2319.1. 9:40 8637
15+99 360 čt 18.1. 19:4919.1. 4:37 8637
11+98 353 st 17.1. 20:1018.1. 5:22 8637
21 311 st 17.1. 6:4717.1. 8:35 8637*MU
7+98 354 út 16.1. 21:5517.1. 5:47 8637
21 311 út 16.1. 15:2716.1. 18:46 8637
21 308 út 16.1. 6:2316.1. 9:40 8637
15+99 360 po 15.1. 19:4916.1. 4:37 8637
11+98 353 ne 14.1. 19:5515.1. 5:22 8637
13+99 365 so 13.1. 21:1714.1. 4:23 8637
12+99 368 pá 12.1. 19:3813.1. 5:10 8637
7+98 354 čt 11.1. 21:5512.1. 5:47 8637
21 302 čt 11.1. 15:1411.1. 18:25 8637
21 301 čt 11.1. 6:3411.1. 9:45 8637
15+99 363 st 10.1. 21:5311.1. 4:08 8637
11+98 352 út 9.1. 19:4010.1. 4:55 8637
7+98 354 po 8.1. 21:559.1. 5:47 8637
21 301 po 8.1. 15:048.1. 18:15 8637
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.