Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8637

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179912

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 277 773 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 308 út 19.1. 4:4619.1. 23:31 8637+8748
20 305 po 18.1. 4:3218.1. 23:11 8637+8748
20 305 pá 15.1. 4:3215.1. 23:11 8637+8748
20 308 čt 14.1. 4:4614.1. 23:31 8637+8748
sjMO 301 čt 14.1. 3:2714.1. 4:11 8637+8748
20 308 st 13.1. 4:4613.1. 23:31 8637+8748
10 307 út 12.1. 4:3612.1. 22:45 8637+8748
10 307 po 11.1. 4:3611.1. 22:45 8637+8748
sjMO 301 ne 10.1. 3:2710.1. 4:11 8637+8748
10 307 pá 8.1. 4:368.1. 22:45 8637+8748
16 318 čt 7.1. 16:207.1. 21:53 8637+8748
16 318 čt 7.1. 5:557.1. 8:47 8637+8748
 5  303 st 6.1. 4:296.1. 21:10 8637+8748
12 311 út 5.1. 4:565.1. 22:59 8637+8748
 5  303 po 4.1. 4:294.1. 21:10 8637+8748
Rok 2020
 5  303 čt 31.12. 4:2931.12. 21:09 8637+8748
10 307 st 30.12. 4:3630.12. 22:45 8637+8748
 9  312 út 29.12. 4:1329.12. 21:12 8637+8748
 5  303 po 28.12. 4:2928.12. 21:10 8637+8748
 4  304 st 23.12. 5:5123.12. 19:50 8637+8748
20 305 út 22.12. 4:3222.12. 23:11 8637+8748
20 305 po 21.12. 4:3221.12. 23:11 8637+8748
12 311 pá 18.12. 4:5618.12. 22:59 8637+8748
12 306 čt 17.12. 5:0817.12. 22:00 8637+8748
 4  312 st 16.12. 15:3116.12. 19:08 8637+8748


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.