Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8637

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179912

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 301 473 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 309 st 21.4. 6:4921.4. 9:56 8637
5+94 366 út 20.4. 19:2621.4. 5:52 8637
21 305 út 20.4. 15:0020.4. 18:06 8637
21 309 út 20.4. 6:4920.4. 9:56 8637
5+94 366 po 19.4. 19:2620.4. 5:52 8637
21 305 po 19.4. 15:0019.4. 18:06 8637
21 309 po 19.4. 6:4919.4. 9:56 8637
5+94 366 ne 18.4. 19:2819.4. 5:52 8637
25+92 351 so 17.4. 19:4118.4. 5:50 8637
25+92 351 pá 16.4. 19:3417.4. 5:50 8637
21 305 pá 16.4. 15:0016.4. 18:06 8637
21 309 pá 16.4. 6:4916.4. 9:56 8637
5+94 366 čt 15.4. 19:2616.4. 5:52 8637
21 305 čt 15.4. 15:0015.4. 18:06 8637
21 309 čt 15.4. 6:4915.4. 9:56 8637
5+94 366 st 14.4. 19:2615.4. 5:52 8637
21 305 st 14.4. 15:0014.4. 18:06 8637
21 309 st 14.4. 6:4914.4. 9:56 8637
5+94 366 út 13.4. 19:2614.4. 5:52 8637
21 305 út 13.4. 15:0013.4. 18:06 8637
21 309 út 13.4. 6:4913.4. 9:56 8637
5+94 366 po 12.4. 19:2613.4. 5:52 8637
21 305 po 12.4. 15:0012.4. 18:06 8637
21 309 po 12.4. 6:4912.4. 9:56 8637
5+94 366 ne 11.4. 19:2812.4. 5:52 8637


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.