Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8637

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179912

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 248 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  302 st 13.11. 4:4113.11. 19:04 8637+8663
 9  318 út 12.11. 14:5312.11. 19:37 8637+8663
16 314 út 12.11. 7:0212.11. 10:05 8637+8663
20 310 po 11.11. 6:1211.11. 14:55 8637+8663*MU
20 308 pá 8.11. 6:008.11. 15:30 8637+8663*MU
16 320 čt 7.11. 16:037.11. 18:37 8637+8663
 9  307 čt 7.11. 4:337.11. 9:00 8637+8663*MU
21 311 st 6.11. 15:276.11. 18:46 8637+8663
 5  315 út 5.11. 4:565.11. 22:28 8637+8663
 7  307 po 4.11. 15:124.11. 21:56 8637+8663
 9  325 po 4.11. 6:274.11. 8:59 8637+8663
21 312 pá 1.11. 15:351.11. 18:56 8637+8663
 5  318 pá 1.11. 4:381.11. 10:42 8637+8663
 5  302 čt 31.10. 5:5831.10. 20:57 8637+8663
 9  315 st 30.10. 5:0231.10. 0:09 8637+8663
 9  315 út 29.10. 5:0230.10. 0:09 8637+8663
15 305 pá 25.10. 14:5825.10. 18:51 8637+8663
20 307 pá 25.10. 4:5125.10. 10:22 8637+8663
 5  318 čt 24.10. 15:0924.10. 19:03 8637+8663
 5  313 čt 24.10. 6:1424.10. 10:02 8637+8663
15 305 st 23.10. 14:5823.10. 18:51 8637+8663
 9  318 st 23.10. 6:1023.10. 8:43 8637+8663
 9  334 út 22.10. 15:5722.10. 20:30 8637+8663
 9  329 út 22.10. 4:4322.10. 9:19 8637+8663
16 320 po 21.10. 16:0321.10. 18:37 8637+8663
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.