Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8636

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 27. 1. 2019

Výrobní číslo: 179911

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 222 949 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
1+98 354 so 26.1. 20:3127.1. 4:12 8636
16 321 pá 25.1. 16:1125.1. 18:45 8635+8636
12 312 pá 25.1. 6:2625.1. 9:56 8635+8636
16 321 čt 24.1. 16:1124.1. 18:45 8635+8636
 9  325 čt 24.1. 6:2724.1. 7:00 8635+8636*MU
16 321 st 23.1. 16:1123.1. 18:45 8635+8636
 9  325 st 23.1. 6:2723.1. 8:59 8635+8636
16 321 út 22.1. 16:1122.1. 18:45 8635+8636
 9  334 út 22.1. 7:0922.1. 9:39 8635+8636
16 320 po 21.1. 16:0321.1. 18:37 8635+8636
12 312 po 21.1. 6:2621.1. 9:56 8635+8636
 9  307 pá 18.1. 4:3318.1. 21:00 8635+8636
10 318 čt 17.1. 14:3718.1. 0:50 8635+8636
 9  334 čt 17.1. 7:0917.1. 9:39 8635+8636
16 320 st 16.1. 16:0316.1. 18:37 8635+8636
 9  334 st 16.1. 7:0916.1. 9:39 8635+8636
16 320 út 15.1. 16:0315.1. 18:37 8635+8636
 9  329 út 15.1. 4:4315.1. 9:49 8635+8636
20 309 po 14.1. 4:1115.1. 0:33 8635+8636
16 314 pá 11.1. 15:1511.1. 23:18 8635+8636
16 314 pá 11.1. 7:0211.1. 10:05 8635+8636
15 305 čt 10.1. 14:5810.1. 18:51 8635+8636
16 321 čt 10.1. 6:3610.1. 9:41 8635+8636
 9  318 st 9.1. 14:539.1. 19:37 8635+8636
12 312 st 9.1. 6:269.1. 9:56 8635+8636
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.