Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8636

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179911

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 218 820 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  302 pá 14.12. 4:0714.12. 10:13 8635+8636
12 312 čt 13.12. 14:3514.12. 1:03 8635+8636
 7  307 čt 13.12. 5:1613.12. 9:59 8635+8636
20 315 st 12.12. 4:5213.12. 1:13 8635+8636
10 324 út 11.12. 15:2612.12. 1:24 8635+8636
 5  302 út 11.12. 4:0711.12. 10:13 8635+8636
12 312 po 10.12. 14:3511.12. 1:03 8635+8636
12 316 po 10.12. 4:5410.12. 10:36 8635+8636
 9  307 pá 7.12. 4:337.12. 21:00 8635+8636
 5  313 čt 6.12. 4:566.12. 22:28 8635+8636
20 309 st 5.12. 4:116.12. 0:33 8635+8636
16 314 út 4.12. 15:154.12. 23:34 8635+8636
15 305 út 4.12. 5:564.12. 9:41 8635+8636
16 320 po 3.12. 16:033.12. 18:37 8635+8636*MU*1
16 321 po 3.12. 6:363.12. 9:41 8635+8636
16 320 pá 30.11. 16:0330.11. 18:37 8635+8636
 9  334 pá 30.11. 7:0930.11. 9:39 8635+8636
1+98 355 čt 29.11. 22:2430.11. 4:58 8636
16 321 čt 29.11. 16:1129.11. 18:45 8635+8636
16 320 čt 29.11. 6:1529.11. 9:17 8635+8636
 9  315 st 28.11. 5:0229.11. 0:09 8635+8636
20 315 út 27.11. 4:5228.11. 1:13 8635+8636
 9  326 po 26.11. 5:4027.11. 0:49 8635+8636
32 308 pá 23.11. 5:4824.11. 0:25 8635+8636
 5  313 čt 22.11. 4:5822.11. 22:27 8635+8636
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 17:10 nehoda před zast. Nový Hloubětín ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.